סוגי מכונות שטיפה

סוגי מכונות שטיפה

מכונות שטיפה יאפשרו לכם לשמור בקלות על ניקיון ברמה גבוהה

כדי להצליח לשמור על ניקיון הבית, הרכב, העסק וכל מה שהוא כולל – מומלץ לרכוש מכונת שטיפה אשר מתאימה לאותו צורך. בחנויות המובילות ניתן למצוא מגוון רחב ביותר של סוגי מכונות שטיפה אשר מופעלות באמצעות מנגנונים שונים ומיועדות למטרות שונות. קיימות מכונות המיועדות לשימוש מקצועי וכן מכונות המיועדות לשימושים פרטיים ומצומצמים. בהתאם לתקציב העומד לרשותכם ובעיקר בהתאם לצורך אותו אתם מבקשים למלא – תוכלו למצוא את המוצר האידיאלי שיאפשר לכם לשמור על רמת ניקיון גבוהה ומרשימה.

אילו סוגי מכונות שטיפה קיימים בשוק ומהם ההבדלים הבולטים ביניהם?

  • מכונות קיטור בלחץ מים חמים – חימום המים במכונה מתבצע באמצעות תדלוק בסולר. דוד הסולר הפנימי יחמם את המים עד לטמפרטורה הרצויה, בהתאם למה שהוגדר על ידי הוראות היצרן כטמפרטורה היעילה לשימוש (ובאופן שניתן לויסות עצמאי). מכונות אלו מומלצות במיוחד כדי לנקות משטחים שומניים.
  • מכונות שטיפה בלחץ מים קרים – מכונות שטיפה אלו מגיעות עם מספר סוגי צינורות וראשים, כל אחד מהם מתאים לצורך מעט אחר. רבות מהן יכולות להתחבר בקלות אל מקור מים זמין (אפילו לצינור גינה) ולשאוב ממנו את המים. מכונות אלו מתאימות לניקוי של בריכות, שבילים או כניסות למבנים.
  • מכונות קרצוף לשטיפת רצפות – מדובר במכונות אשר מיועדות לניקוי והברקה של משטחים גדולים. מכונות אלו הנן בעלות יכולת תמרון טובה ומצליחות להתמודד אפילו עם הלכלוך אשר מצטבר בפינות החדר. מכונות שטיפה אלו מתאימות הן לשימוש ביתי והן לשימוש מסחרי (אולמות תצוגה, חנויות בעלות שטח נרחב).
  • מכונות לשטיפת שטיחים ובדים – מכונות אלו מתאימות במיוחד להרכב העדין של שטיחים, ספות, מזרנים וכיסאות מרופדים. רובן מגיעות בגודל קטן וקומפקטי אשר מאפשר להתנייד עמן בקלות בתוך הבית. לניקוי שטחים גדולים (שטיחים מקיר לקיר למשל) ניתן להשתמש גם במכונות אשר מיועדות לעבודה מאומצת על שטח רב.
  • מכונות לשטיפת מכוניות – מכונות אלו הנן גדולות במיוחד כיוון שנועדו לניקיון של כלי רכב גדולים, החל ממכוניות פרטיות וכלה במשאיות ובאוטובוסים. אלו מתאימות לרכישה על ידי מוסכים, תחנות דלק או תחנות פרטיות לשטיפת מכונות.

רוכשים מכונת שטיפה רק מחברה בעלת ניסיון רב ומומחיות בתחום

כדי להבטיח כי מכונת השטיפה אכן תמלא את ייעודה כראוי ותספק לכם מוצר או משטח נקי ומצוחצח, מומלץ לרכוש מכונה אך ורק מחברה בעלת ניסיון רב ומומחיות בתחום. חברות אשר מתמחות בשיווק מכונות אלו עומדות בתקני הבטיחות הנדרשים ומעמידות לרשותכם מגוון רחב של דגמים מתקדמים. בטרם מעמד הרכישה תוכלו להתייעץ עם אנשי השיווק והמכירות של החברה ולוודא כי התייחסתם לכל הפרמטרים אשר יכולים להשפיע על הבחירה שלכם. מומלץ לרכוש רק מכונה אשר מגיעה בליווי תעודת אחריות של היצרן או של היבואן, וכך להבטיח שתהיה לכם כתובת זמינה לפניות ולתלונות במקרה הצורך. שיהיה לכם ניקיון נעים!

 

כתיבת תגובה

תפריט נגישות