סוגי מתקני תצוגה לחנויות

לצד הסחורה המשובחת והמגוון הגדול של מוצרים למכירה, מכל סוג שהוא, חנות מוצלחת נמדדת בתצוגה האטרקטיבית שהיא מגישה לכל מי שמציץ פנימה או עובר ליד החנות. התצוגה בתוך החנות ובחלון הראווה תקבע לא פעם האם מישהו ייכנס לחנות ולבסוף ירכוש את המוצר שלה או יעזוב את המקום ויעבור לחנות הבאה. כדי להציג את הסחורה בצורה האסתטית והנוחה ביותר, כדאי להכיר את כל סוגי המתקנים שמיועדים לתצוגה בחנויות.

אלו הם מתקני תצוגה לחנויות שכדאי להכיר.

חדרי ארונות ומדפים

בין אם מדובר בחנות נעליים או חנות בגדים, חנות ספורט או חנות צעצועים, ארונות ומדפים הם הבסיס של תצוגה מוצלחת. כדאי לבחור ארונות ומדפים שמתאימים למוצרים שנמצאים בחנות ומותאמים להם באופן מיוחד. אפשר למצוא היום לא מעט מערכות של מדפים או חדרי ארונות מודולריים, כלומר כאלו שניתן לפרק ולהתאים לצורך בהתאם לסחורה שיש בחנות.

קבוצת ריג'נסי - מתקני תצוגה

מערכות כבלים וצינורות

מתקן תצוגה טוב הוא מתקן שנותן במה למוצר שממוקם עליו. מערכות כבלים וצינורות מספקים תצוגה מינימליסטית, כך שכל מוצר שממוקם על המערכת מוצג עליה בצורה ברורה ומושכת. אין יותר מדי רעש בעיניים, אלא תצוגה מודולרית שניתן לשנות בהתאם לצורך ולהעמיד עליה פריטים אחדים שמקבלים את מירב תשומת הלב. מערכות הכבלים והצינורות משתלבים עם מדפים מכל הסוגים וניתן לשנות, להזיז ולפרק בהתאם לצורך.

מערכות שילוט וקידום מכירות

חלק ממערך התצוגה בחנות הוא גם השילוט, ואין חשוב ממנו. השילוט מכוון, נותן מידע על הפריט ועל המחיר שלו ומספק לא מעט עזרה למוכרים שבחנות שלא צריכים לעמוד ולתת אינפורמציה לכל לקוח ולקוח. הכל נגיש, כולל המידע. חשוב להתקין מערכות שילוט מעוצבות, שמשתלבות עם המדפים, הארונות ושאר מתקני התצוגה ויוצרים יחד תצוגה אחידה ואסתטית.

מערכות קידום מכירות שונות, שנתלות על הקיר או מוצגות בין המוצרים מספקות את המידע הפרסומי על החנות, על הקולקציה או על כל דבר אחר, בהתאם לצורך ולסוג המוצר.

מערכות תלייה

אלו שימושיות במיוחד כשמדובר בחנות בגדים. לא מעט מהבגדים צריכים להיתלות על הקירות באמצעות ווי תלייה חזיתיים או מערכות תלייה שמיועדות למספר רב של בגדים. כך ניתן לסדר את הקולקציה בצורה נוחה ונגישה ולמנוע בלגן ותחושה לא נעימה במהלך השיטוט בחנות.

מערכות מיוחדות לפי סוג המוצרים

יש לא מעט מתקני תצוגה מיוחדים המספקים מענה כשמדובר במוצרים ספציפיים, כך למשל מערכות מידוף מיוחדות לנעליים, מערכות תצוגה של משקפי שמש או קופסאות תצוגה של ממתקים במשקל ואלו רק כמה דוגמאות אחדות.

כתיבת תגובה

תפריט נגישות