מדריך מקומות לינה בברצלונה

ברצלונה היא אחת הערים הנגישות ביותר לתיירים. מה זה אומר "נגישה"? היא עמוסה באטרקציות ופעילויות לכל חובב אמנות, ספורט, טיולים, טבע או פשוט למשפחה עם ילדים שלא רוצה להשתעמם. היא מלאה במסעדות משובחות, שווקים טעימים ואפילו מסעדות ובתי קפה כשרים לשומרי המסורת. היא עמוסה בחנויות ובוטיקים נהדרים שכיף לחטוא בהם בקצת שופינג. בקיצור, לא צריך לתכנן יותר מדי כשנוסעים לברצלונה. גם בגזרת מקומות הלינה ברצלונה מצטיינת – עם שפע של מלונות, מוטלים ואכסניות וגם דירות נופש מעוצבות לא תמצאו את עצמכם מחפשים מקום לינה בנרות.

אז איפה תלונו כשתנחתו בברצלונה? אספנו עבורכם כמה אופציות מובילות.

מלונות:

הבחירה הטבעית ביותר היא במלון במרכז העיר ולא תצטרכו לחפש רחוק מדי. באיזור הרמבלה מרוכזים לא מעט מלונות טובים וכך גם באיזור הנמל והחוף. בין המלונות הפופולריים יותר בברצלונה תמצאו לדוגמה את המלונות הבאים: יורוסטאר גראנד מרינה, Axel הוטל, מג'סטיק הוטל אנד ספא ועוד.

בארץ תוכלו למצוא חבילות שמספקות לינה באחד ממלונות התיירים האלו, שהם ברמה של שלושה עד חמישה כוכבים לצד טיסה. חשוב לבדוק שאתם בוחרים במלון שנמצא במיקום מרכזי או לכל הפחות נוח מבחינת תחבורה ציבורית.

בנוסף למלונות נופש גדולים ברמה של שלושה כוכבים ומעלה תוכלו להסתפק גם במלונות קטנים ופשוטים יותר, על בסיס של לינה או לינה וארוחת בוקר וברמה של שני כוכבים או מלון באדג'ט פשוט. מלון קוסטנצה (Hotel Constanza) ומלון אל ג'רדי (EL Jardi) הם שני מלונות כאלו שמספקים את כל מה שצריך כדי להנות מחופשה בברצלונה, במחיר נמוך יחסית.

אם אתם מחפשים מלונות על בסיס "הכל כלול" תמצאו לא מעט כאלו בערים הסובבות את ברצלונה על רצועת החוף.

דירות נופש:

הבחירה החכמה ביותר, בעיקר עבור משפחות עם ילדים או קבוצה של חברים שמגיעים יחד לברצלונה ומחפשים מקום נוח ללינה אך גם מרווח ומשפחתי. היתרון המרכזי של לינה בדירת נופש הוא החופש המוחלט שמרגישים, לא מדובר בלינה במלון עמוס בתיירים אלא בדירה שהיא שלכם לזמן השהות בברצלונה.

לה קאסה מיה, ברצלונה

דירות נופש מושכרות על ידי לא מעט אנשים במרכז העיר וניתן לשכור אותן לטווח של לילות אחדים ועד שבוע ויותר. הדירות מאובזרות במטבחון מצוייד, מקלחת ושירותים, חדרי שינה ובהם מיטות וארונות וכל מה שבעצם צריך כדי לגור בברצלונה. בין הדירות החדשות והמומלצות יותר תמצאו את הדירות של לה קאסה מיה. בנוסף תוכלו ללון באחת מהדירות הבאות: La Suits, Barcelona Centre, Dailyflats ועוד.

כל הדירות מספקות לינה נוחה להורים ולילדים, לרוב בחדרים נפרדים ועם כמה אופציות לינה (מיטה זוגית, מיטות נפתחות ועוד), חדרי שירותים ואמבטיה, מטבחון מצויד, טלוויזיה, מיזוג אוויר וכל שאר הדברים שתמצאו במלון – עם כל הפרטיות והחופש שתוכלו לקבל בחופשה שלכם.

כתיבת תגובה

תפריט נגישות