עורך דין גירושין מוצלח מכיר את חוקי המדינה והוא גם בעל יכולת אנושית ללוות את התהליך בסבלנות

כשמגיעים לזמן בו יש צורך בעריכת הסכם גירושין חשוב מאוד לוודא לא רק כי מטפלים בכל התחומים הרלוונטים, אלא גם שעושים זאת דרך עורך דין גירושין טוב.

באילו תחומים נוגע עורך דין גירושין?

התחומים העולים בעת נסיון לערוך הסכם גירושין כוללים לדוגמא משמורת על ילדים, משמורת משותפת, הסדרי ראיה עם ההורים או הסדרי ראייה עם הסבים. כל אלו תלויים כמובן במקרה המדובר. מלבד זאת צריך לטפל גם בתביעות מזונות הנוגעים למזונות אישה וגם למזונות ילדים ובמקרים מסויימים גם למזונות ילדים בצבא או למזונות מהעיזבון. כמו כן במקרים של גירושין קיימות תמיד תביעות גירושין אך לפעמים מדובר על גישור והסכמים או על תביעות לשלום בית. כשיש ילדים בתמונה ייתכן ויהיה צורך לטפל בענייני אפוטרופסות.

במקרים רבים נכנסים גם עניינים של חלוקת רכוש בגירושין, תביעות כספיות ותביעות רכושיות או פירוק משותף וחלוקת נכסים וזכויות. כל אלה מראים על כך שכאשר מדובר במקרה שצריך עורך דין מוצלח לגירושין הוא ידע לכלול בהסכם הגירושין את כל המקרים הרלוונטים לדיון, הן מקרים קיימים והן מקרים עתידיים אפשריים.

מהו עורך דין טוב?

עורך דין טוב לענייני גירושין אינו רק עורך דין המכיר היטב את הפסיקות המשפטיות ושיש לו ידע משפטי רב. עורך דין טוב במיוחד לענייני גירושין צריך להיות קשוב, סבלני, בעל רגישות ואמפתי. גירושין הם בדרך כלל שלב לא פשוט עבור כל אדם ועל עורך הדין ללוות את האדם בתהליך זה באופן מיטבי. הוא צריך להיות גם אדיב ומקצועי ולעזור להתמודדות עם סכסוכים משפחתיים שקורים לעיתים נפוצות. מלבד זאת במקרים רבים מעוניינים הצדדים לקצר ככל הניתן את משך הזמן הדרוש להגיע להסכם ועל עורך הדין לכבד זאת.

ילדים

כאשר ילדים נכנסים לתמונה בזמן של הסכמי גירושין חייב עורך דין גירושין לקחת זאת בחשבון ולמזער את הנזק שעלול להגרם לילדים ככל הניתן. עורכת דין גירושין יכולה לדוגמא לשמור על התנהלות מקצועית ולנצל את הנסיון הרב שיש לה כדי לטפל בנושא ביעילות ובמהירות האפשרית.

 

כתיבת תגובה

תפריט נגישות