על מה כדאי לשים דגש כאשר מזמינים משלוח פרחים

תחום משלוחי הפרחים הופך פופולרי יותר ויותר לאחרונה, כאשר אנשים רבים מבינים את היופי שבמחווה נעימה זו – זר פרחים צבעוני וריחני אשר מגיע ישירות אל מי שאנחנו חפצים להעניק לו מחווה זו, ומשמח כל אישה לאחר לידה, הורה שחוגג יום הולדת, אבלים בעת צערם וכד'.

כאשר אנו מזמינים משלוח פרחים עבור אדם זה או אחר, על מה חשוב שנשים דגש בעת הזמנת המשלוח? להלן כמה נקודות קטנות אשר חלקן אולי מתבקשות, אך רובנו לא חושבים עליהן בדרך כלל, שכן איננו נוהגים להזמין משלוחי פרחים באופן שוטף –

סוגי זרים שונים לנסיבות שונות – בתור התחלה, חשוב שנבין כי קיימים סוגים רבים ושונים של זרי פרחים, אשר מתאימים לסיטואציות שונות, כמו גם להעדפות שונות. אינכם חייבים להבין יותר מדי בסידורי פרחים, מה אומר כל סוג פרח וכד', עשו כבר בשבילכם את העבודה הזו ואתם צריכים רק לשאול ולהתעניין אילו סוגי זרים מתאימים לאילו סיטואציות. לדוגמה, גלגלי פרחים או זרים לבנים יתאימו להלוויות וניחום אבלים. זרים בצבעים מסוימים מתאימים יותר לאירועים משמחים דוגמת לידה, בעוד זרי שושנים אדומות יתאימו יותר לאירועים רומנטיים וכן הלאה.

המיכל בתוכו מגיע הזר – גם זו נקודה חשובה אשר מרבית האנשים לא חושבים עליה יותר מדי – בתוך מה יגיע הזר? האם אנחנו מזמינים רק את הזר עצמו, או שהוא מגיע בתוך אגרטל דקורטיבי, מיכל פלסטיק זמני או כל אפשרות אחרת? כדאי לוודא את הנתון הזה לפני שסוגרים את ההזמנה, שכן הוא משחק תפקיד חשוב בהזמנות רבות. אם לדוגמה אתם מזמינים משלוח פרחים אשר יגיע ישירות למי שאתם מעניקים לו אותו, סביר להניח שתרצו גם אגרטל או כלי דקורטיבי ומושקע. אם אתם מזמינים את הזר אליכם ורק אחר כך מעניקים אותו, אולי תעדיפו להתאים לו כלי קיבול משלכם, וכן הלאה.

מה כולל המחיר – כאשר אנחנו משלמים על המשלוח (אותו בדרך כלל מבצעים באינטרנט או בטלפון) – מה בעצם כולל המחיר? האם הוא כולל את המשלוח עצמו? (מקומות מסוימים יציגו בפניכם מחיר נמוך ואטרקטיבי, אך אולי יוסיפו עליו דמי משלוח בלתי מבוטלים ממש ברגע האחרון בו אתם כבר משלמים), האם הוא כולל את כלי הקיבול בו מגיע הזר?

תנאי ההזמנה –  הן בהזמנת משלוחי פרחים והן בכל הזמנה וקנייה אחרת שאנו עושים אונליין, כדאי להיות סגורים על מה בדיוק תנאי העסקה עליה אנו משלמים – מה בדיוק כולל המחיר המוצג לפנינו? (כפי שהוסבר בסעיף הקודם), בתוך כמה זמן אמור להגיע המשלוח? מהם תנאי התשלום? מה קורה במקרה של עיכוב במשלוח או בעיה אחרת? במקרה של זרים אותם אנו שולחים עבור אירוע מסוים ומעוניינים שיגיעו ליעדם בשלום ובזמן, חשוב במיוחד להיות סגורים על תנאי העסקה.

כתיבת תגובה

תפריט נגישות