עסקי המסעדנות קורצים לכם – המידע הזה הוא בשבילכם

כל בעל עסק קטן או גדול זקוק לפוליסות ביטוח מתאימות, הפוליסות מספקות הגנה מפני תביעות נזיקין או צד ג' לצד הגנה על שווי הרכוש. כל הציוד אשר משמש את בית העסק באופן יומיומי, המכשור הטכנולוגי והמלאי במחסני המסעדה מסתכמים לשווי כספי משמעותי, בכדי להגן על ההשקעה במקרה של גנבה, אבדן רכוש בשריפה, נזקי מים וכן הלאה, על כל בעל עסק לרכוש פוליסת ביטוח מתאימה.

פוליסת ביטוח עסק למסעדות

כל עסק מביא עמו צרכים משלו, גם כאשר מדובר בשני עסקים העוסקים באותו התחום פוליסות הביטוח לא תהיינה זהות. את תיק הביטוחים הדרוש לעסק למטרת הגנה מקיפה יש להרכיב יחד עם סוכן הביטוח. חברות הביטוח מציעות לבעלי העסקים פוליסות ביטוח גמישות המורכבות בהתאם לתנאים בשטח. תיק ביטוחים מקיף לעסקים בתחום המסעדנות כדאי להרכיב עם : פוליסת ביטוח מבנה, ביטוחי חבויות, ביטוח תאונות אישיות, ביטוחי רכוש וביטוחים אישיים המכסים את בעל המקום במקרה של אבדן כושר עבודה.

מה מציעות חברות הביטוח לעסקים?

  1. גמישות רבה יותר בהרכבת תיק הביטוח תוך התאמה אישית לתנאים בשטח וסגנון הפעילות של העסק.
  2. כיסוי מקיף לסיכונים עמם מתמודד העסק, השאלות הרבות אותן שואל נציג חברת הביטוח נועדו להרכבת תיק ביטוחים מקיף.
  3. פוליסת ביטוח מבנה הכוללת הגנה מפני נזקי אש, הצפה ושאר נזקי טבע או זדון.
  4. ביטוחים מקיפים להגנה על שווי הנכס במקרה של פריצה, חשוב להקפיד לעדכן את שווי הביטוח במקרה של עלייה משמעותית בשווי התכולה בבית העסק.
  5. הגנה במקרה של אבדן הכנסות או אבדן רווחים, בתחום כמו מסעדנות ישנה חשיבות רבה לכיסוי הזה.
  6. ביטוחי חבות מעסיקים יחד עם ביטוחים אישיים להגנה על בעל העסק.

ניהול עסק בתחום המסעדנות הוא משימה לא פשוטה, מדובר בתחום מאוד תחרותי. בכדי לשמור על יציבות ולהבטיח התמודדות טובה יותר עם משברים עסקיים אשר אינם בשליטתכם עליכם לבחור בחברת ביטוח חזקה ויציבה. כאשר יש לצדכם חברת ביטוח כזו, תחושת הביטחון תחזק אתכם. שימו לב, בכדי לזכות בתחושת הביטחון הזו עליכם להבין היטב את הכיסויים בכל פוליסה ולוודא כי הם עונים לכל הצרכים והציפיות שלכם. בעל עסק אחראי אינו סומך בעיניים עצומות על סוכן הביטוח שלו או חותם על מסמכי הפוליסה מבלי לקרוא היטב את כל התנאים ולשאול שאלות.

מה עושים כאשר פוליסות הביטוח מסובכות ולא מובנות?

ייתכן מאוד כי לא תצליחו להבין בקריאה ראשונה את כל הסעיפים, ייתכן מאוד כי אתם מאוד עסוקים ואין באפשרותכם להקדיש לכל פוליסה את הזמן הדרוש לה. אך בכל זאת יהיה עליכם לגלות אחריות ולמצוא את הזמן המתאים ללימוד הפוליסות השונות. זה הזמן לקבוע פגישת ייעוץ עם סוכן הביטוח ולבקש הסברים אודות כל הסעיפים המורכבים, כמו כן, בקשו אותו לפשט לכם את הדברים ולפרט במסך כתוב פשוט את כל הזכויות והחובות שלכם במסגרת ההתקשרות עם חברת הביטוח.

כתיבת תגובה

תפריט נגישות