פארקי השעשועים הטובים באירופה – לקראת עונת התיירות של 2021

אז את עונת התיירות של 2020 אפשר בהחלט להספיד. הקורונה הגיעה והשביתה כמעט לגמרי את כל עולם התיירות בכל הגלובוס כשהיא לא פוסחת כמעט על אף מדינה ברחבי העולם. למרות זאת, האופטימיים שבינינו, יודעים כי כל דבר סופו להיגמר, וכך גם הקורונה.

אז אם אתם מאמינים ששנת 2021 תהיה כבר שנה אחרת לגמרי מבחינה תיירותית, זהו בדיוק הזמן להתחיל לתכנן את הטיול המשפחתי הבא שלכם, ואיך אפשר לדבר על טיול משפחתי מבלי לבדוק מהם הפארקים הגדולים ביותר באירופה מציעים, ומי נחשב לטוב מכולם. אז הנה סקירה של כמה מפארקי השעשועים הגדולים והמובילים באירופה.

דיסנילנד פריז – הפארק הבכיר מכולם

אז נתחיל מהפארק הגדול והידוע מכולם. זהו כמובן פארק דיסנילנד פריז המפורסם שנחשב לאחד היעדים האהובים ביותר על התייר הישראלי ומדי שנה (בעיקר בקיץ ובחגים) מאות אלפי ישראלים פוקדים את הפארק. לא הרבה יודעים זאת, אבל דיסנילנד פריז הוא לא רק פארק אחד, אלא מתחם של שני פארקים גדולים ועצומים ואם אתם רוצים באמת לחוות את המקום כמו שצריך, כדאי לתכנן לפחות יומיים, אם לא יותר, כדי להצליח ליהנות מהפארק על שלל מתקניו.

דיסנילנד פריז לא ממוקם בפריז בכלל אלא בפרבר ליד העיר. ולכן, אפשר לבחור ללון באחד מהמלונות הרבים שממוקמים סביב הפארק, או לבחור בנסיעה מיוחדת הלוך חזור מפריז (נסיעה של כשעה כולל פקקים). אם בחרתם ללון ליד הפארק, תוכלו לבחור בין לינה מלון רשמי של דיסני (יקר בטירוף), לבין לינה במלון פרטי במרחק נסיעה קצר. ההחלטה שלכם.

פארק אירופה – הפארק של היער השחור

גם היער השחור הוא יעד משפחתי אהוב מאוד בקרב המטיילים הישראלים והם מגיעים לשם בהמוניהם מדי שנה. היער השחור הוא שטח עצום בגודלו ומרכז סביבו מאות אטרקציות שונות מכל הסוגים ולכל הגילאים, אבל ליבו הפועם של היער הוא פארק אירופה המקסים והמושקע שנחשב גם לפארק השני בגדולו באירופה.

זהו פארק מגוון מאוד שמחולק לפי מתחמים ונושאים הקושרים בקשר ישיר לעולם הילדים (פיות, אגדות וכד') ומציע חוויה מיוחדת מאוד לכל הגילאים. מומלץ להשקיע בפארק הזה לפחות יומיים כדי להכיל את כולו. כך או אחרת, אם אתם מתכננים נסיעה ליער השחור, אל תחמיצו את פארק אירופה.

גארדה לנד – הפארק המשפחתי האולטימטיבי

ונסיים עם הפארק המקסים והפופולרי גארדה לנד שממוקם לו בצפון איטליה וידוע בתור אחד היעדים הפופולריים ביותר בקרב המשפחות הישראלים. מיקומו של הפארק – סמוך לאגם גארדה, הופך אותו כבר לסופר אטרקטיבי כשהאגם עצמו נחשב ליעד תיירותי פופולרי ביותר בו ניתן למצוא גם פארקי מים ומגוון אטרקציות נוספות.

את גארדה לנד אפשר בהחלט לגמור ביום מרוכז אחד ולהצליח ליהנות ממגוון המתקנים המצויינים שהוא מציע. טיפ: אם אתם מתכננים חופשה באגם גארדה, מומלץ בהחלט לשכור רכב כדי להתנייד בקלות מהפארק ולמלון. התחבורה הציבורית באיזור לא הכי מהירה והרבה יותר קל להתנייד באמצעות רכב פרטי.

כתיבת תגובה

תפריט נגישות