איך משיגים פסנתר יד שניה

הפסנתר הוא כלי נגינה וותיק בן מאות שנים, אשר מאז ועד היום מהווה חלק בלתי נפרד מחיי התרבות של בני האדם. מדובר בפריט יקר, אשר הדגמים השונים והאיכותיים שבו יכולים להגיע לעשרות אלפי שקלים לפסנתר יחיד. העלות הגבוהה של כלי הנגינה הזה, העלתה את הצורך של אנשים ברכישת פסנתר יד שנייה אשר יכול להימכר בסכומים נמוכים יותר בהשוואה לכלי חדש. האפשרות לקנות פסנתר במחיר סביר הביתה או עבור מתנ"ס למשל, כחלק מרכישה גדולה של כלי נגינה המיועדים ללימוד, הפכה את החנויות יד שניה למבוקשות במיוחד עבור חובבי מוזיקה.

למה כדאי לרכוש פסנתר יד שניה?

מלבד עניין המחיר של פסנתר יד שניה שהוא בהכרח נמוך יותר, יש לציין כי רכישה של כלי נגינה עתיק תהיה בדרך כלל מיד שנייה לפחות. אין זה אומר דבר באשר לאיכות של כלי הנגינה אלא להפך, זאת כיוון שלפעמים דווקא כלי הנגינה העתיקים יותר מפיקים צליל נדיר שקשה לחקות אותו בקרב הפסנתרים החדשים יותר. רכישת פסנתר משומש יכולה לאפשר לכם להעניק את העונג שבנגינה לילדיכם אם אתם בעלי תקציב מוגבל יחסית ואינכם מעוניינים להשקיע אלפים רבים של שקלים עבור פסנתר חדש. בנוסף, כיום ניתן למצוא אנשי מקצוע שיודעים כיצד לטפל בפסנתרים ישנים ו"להחיות" אותם, כלומר שגם אם הפסנתר המוצע למכירה הוא וותיק מאוד ואיננו מכוון, ניתן להפוך אותו לצלול ובעל צליל נקי, ממש כאילו זה עתה יצא ממפעל הייצור.

איך בוחרים את הדגם המתאים ביותר?

באשר לדגם הפסנתר – חשוב להתאים אותו הן למחיר והן לגודל, זאת תוכלו לעשות לאחר שתערכו מחקר קצר אודות פסנתרים. כלי נגינה כמו פסנתר כנף למשל, יתאים למי שיכול להשקיע סכום גבוה יחסית וכן שיש לו את המקום המספיק בכדי לאכלס אותו. פסנתרים קטנים מיד שניה יותר יעלו פחות ויתאימו לסלונים ביתיים ממוצעים. ברכישת פסנתר יד שניה אצל בני מילר, אתם יכולים להיות רגועים שרכשתם פריט נדיר ויפהפה אשר יהפוך לחלק מביתכם וממנגינת החיים שלכם. ישנם אנשי מקצוע ייעודים לתיקון פסנתרים וכדאי למצוא אדם שכזה שתוכלו לסמוך עליו, לצורך תחזוקה שוטפת של כלי הנגינה שרכשתם.

כתיבת תגובה

תפריט נגישות