קייטרינג לחתונה – כל מה שרציתם לשאול ומה שצריך לדעת

מועד החתונה נקבע, גן האירועים בו תחגגו – מרהיב ביופיו, השמלה נבחרה והחליפה לחתן כבר מונחת בארון. נשאר לקבוע את הקייטרינג לחתונה שלכם וזו ההחלטה הקריטית ומן החשובות ביותר בעיצוב החתונה. כל האלמנטים  המרכיבים את החתונה יכולים להיות נהדרים אבל החשוב מכולם הוא הקייטרינג ועליו תקום ותיפול הצלחת החתונה.  אין ספק שאחד המרכיבים החשובים ביותר ושעליו מדברים גם האורחים לאורך זמן הוא האוכל, בין אם זה האוכל בבופה שבקבלת פנים לפני החופה שבו כולם מנשנשים אוכל, המנות העיקריות שמוגשות לאחר החופה ועד לדוכן הקינוחים שפותחים אחרי הארוחה עצמה. ההצלחה עם האוכל משמעותה הצלחה עם החתונה או עם כל אירוע או שמחה שאתם תתכננו.

כדאי שתקראו את הכתבה הבאה. היא תעזור לכם לעשות סדר במבוך הנקרא "קייטרינג לחתונה". תוכלו לדעת מה הם הדברים החשובים על פי סדר חשיבותם ותוכלו לדעת איך בוחרים קייטרינג לחתונה.

לפני שבוחרים את התפריט, חשוב מאוד לבחור חברת קייטרינג שאפשר לקיים איתה שפה משותפת. אתם צריכים להרגיש שיש לכם אוזן קשבת, שיש לכם עם מי להתייעץ בכל שאלה או בעיה ושאתם יכולים לסמוך על הייעוץ שנותנים לכם. הפקת אירוע בסדר גודל של חתונה היא לא עניין פשוט. גם אם אתם מגובשים עם עצמכם ואתם יודעים מה אתם רוצים, עדיין אתם צריכים ליווי וייעוץ מקצועי שיעזור לכם במקרה של התלבטויות.

הקפידו, אם כן לבחור בחברת קייטרינג לחתונה שאנשיה קשובים, סבלניים, מקצועיים ונעים לעבוד איתם.

תפריט מנצח בקייטרינג לחתונה

בחירת התפריט היא, ככל הנראה, הדבר החשוב בארגון האירוע. אתם חייבים להתחשב בכלל האורחים ואסור לבחור רק את מה שאתם אוהבים. חברות הקייטרינג מציעות מגוון רחב של מנות. מומלץ לבחון את ההצעות, לברור את מה שנראה לכם כמתאים ביותר, לא כדאי להתפזר ליותר מדי מנות וצריך ללכת על מנות הדגל של החברה כדי להבטיח שהן יהיו טעימות ומרשימות.

חשוב להגיע לערב טעימות באירוע שהחברה עורכת על מנת להתרשם בזמן אמת איך הדברים מתנהלים. גם כאן חשוב לקבל יעוץ והתאמה של בעל מקצוע לאירוע שלכם כי יש תפריט הגשה ויש תפריט מזנונים. שני התפריטים שונים במהותם זה מזה ואתם אלו שצריכים להחליט מה מתאים לחתונה שלכם ואיזה סגנון אתם מעדיפים.

שתי השיטות מצוינות. בחרו על פי ההיצע הקיים ועל פי התקציב שלכם כי ישנם הבדלים, לפעמים משמעותיים, בין התפריטים.

השירות – חייב להיות אדיב

שירות מנומס, מקצועי, אדיב ומיומן חשוב לא פחות מהתפריט.

המחיר

הגדירו מראש את התקציב העומד לרשותכם. אל תתפתו לחרוג אבל בדקו היכן אפשר להוזיל עלויות, לעיתים בעזרת שינוי קטן בהזמנה. חשוב ונכון לבדוק מספר חברות אשר מספקות קייטרינג לחתונות, קבלו המלצות מחברים וזכרו שתחרות בענף יכולה להיטיב עימכם.

למידע נוסף כנסו לאתר קייטרינג לחתונות של חוויה בטעמים

כתיבת תגובה

תפריט נגישות