רכישת בגדים באינטרנט

בשנים האחרונות האינטרנט השתלט על חיינו, יותר ויותר מהקניות השבועיות שלנו, מהרכישה של פריטים ייחודיים או פריטים יומיומיים שונים מתבצעת דרך האינטרנט. אנחנו כבר לא קמים מהכסא, לוקחים את התיק ויוצאים אל החנויות כדי לרכוש את המוצרים השונים בהם אנחנו משתמשים. אנחנו סומכים כמעט בעיניים עצומות על אותה תמונה מפתה באתר האינטרנט ועל המשלוח המובטח לנו.

רכישת בגדים באינטרנט הפכה לטרנד חם בשנים האחרונות בזכות חנויות אינטרנטיות של הרשתות הגדולות והאפשרות לרכוש פריטים ממעצבים צעירים, מעצבי אופנה, מותגים ידועים יותר וידועים פחות וממגוון חברות דרך האינטרנט. אבל כמו בכל דבר, גם בנושא של רכישת בגדים אנחנו צריכים להכיר את התהליך ואת המקום שממנו אנחנו מזמינים וקונים את הפריטים המהממים שיתווספו לארון שלנו.

קבלו כמה טיפים לרכישה חכמה של בגדים באינטרנט:

  • תהיו קשובים: רכישה חכמה באינטרנט מתחילה בידע. ידע זה כוח וידע מאפשר לכם גם לקלוע בדיוק למה ולמי שאתם צריכים. מעקב אחר חנויות אהובות דרך הפייסבוק או באמצעות הרשמה לניוזלטר, תוביל אתכם להכיר פריטים נחשקים שנמכרים במחירים מיוחדים. אם תהיו קשובים למה שקורה בתחום, תוכלו למצוא עסקאות משתלמות במיוחד בלי לצאת מהבית.
  • הכירו את עולם המידות: מידת לארג' בישראל לא דומה בכלל למידת לארג' בסין או בארצות הברית ולכן מומלץ להכיר את עולם המידות האינטרנטי. בהרבה מאד אתרים תוכלו לקבל מידע באמצעות טבלת המרה של מידות ולמצוא את המידה הנכונה לכם לפי מדידה בסנטימטרים ולא לפי מידה כתובה. תהליך זה מומלץ כדי שתוכלו להנות מבגד שמתאים לכם בול, ולא כזה שישב לכם סתם בארון.
  • דעו מאיפה להזמין: יש חנויות שאנחנו שומעים עליהן דברים טובים ויש כאלו שמזהירים אותנו מהן. תהיו קשובים גם לסביבה שלכם ובידקו איזה חנויות הן חנויות אמינות וטובות ואיזה קצת פחות. בכל פעם שאתם מכירים חנות חדשה, עשו עליה חיפוש ובידקו אם יש תלונות או פידבקים לא טובים מגולשים.
  • חכו לסיילים החמים: כמו בחנות רגילה, גם באינטרנט יש מבצעים וסיילים חמים. כמעט כל אתר אינטרנט גדול לרכישת בגדים מציע קופונים שמאפשרים לרכוש פריטים נבחרים במחיר נמוך יותר, לצד הנחות וסיילים שמגיעים בכל תקופה. כדאי לחכות לכמה תקופות חמות בשנה שבהן המחירים צונחים: לפני חג המולד, בתקופת ה"בלאק פריידיי" וה"סייבר מנדיי", בתקופת האביב ובסוף הקיץ.
  • תמיד תבדקו את עלויות המשלוח: בגד יכול לעלות חמישה דולרים בלבד ולגרום לכם לצרוח "הידד", אבל המשלוח עלול לעלות פי שלוש ופי ארבע מהמחיר. בידקו תמיד את עלויות המשלוח לישראל ובמידה ומדובר במחיר מאד יקר, בידקו להזמין יחד עם חברה או חבר ולחסוך את העלויות. אל תסמכו אל האינטרנט לרכישת בגדים ברגע האחרון לפני אירוע, כיוון שמשלוח בדרך כלל לוקח עד 14 יום ואפילו יותר.

רכישת בגדים באינטרנט היא אופציה מוזלת, נכונה וכיפית מאד, אבל כדאי לשמור על כללי התנהגות ורכישה חכמים כדי שתצליחו להשיג את הבגדים היפים ביותר, במחירים הטובים ביותר.

 

 

כתיבת תגובה

תפריט נגישות