רשימת בעלי המקצוע שכל בית עסק צריך שיהיה ברשותו

המנעול הפסיק לתפקד, יש ריח לא טוב בחדר השירותים, המחשב הפסיק להגיב דווקא כשהיית צריך להעביר מידע ללקוח… אלו ועוד רבים כמוהם הינם מצבים שונים אשר בוודאות יצא לכם להתנסות בהם באופן זה או אחר, וזה הרגע שאתם אומרים לעצמכם 'איזה באסה שלא שמרתי את המגנט הזה שהדביקו לי על הדלת', ואכן – באסה.

בדיוק מסיבות אלו הבאנו לכם את המאמר הבא אשר יפרט למה באמת מומלץ כי לכל עסק יהיו אנשי מקצוע נגישים ואילו אנשים מקצוע מומלץ לשמור ברשימת בעלי המקצוע שלכם, אז בואו נתחיל דווקא מהשאלה החשובה –

למה בית עסק צריך רשימה מסוג זה?

הסיבות העיקריות אמנם ברורות, אך למה לא לבצע חיפוש זריז באינטרנט ופשוט לשלוף מהגוגל את הדבר הראשון שמתאים לכם? ובכן, כמה סיבות – תחילה, לא תמיד פשוט דיו למצוא בעל מקצוע בעת הצורך, אמנם כל בית עסק המציא שירותים מקצועיים אלו ואחרים, ינסה לפרסם ולקדם את עצמו, אתם עלולים פתאום לגלות כי לא קיים אינסטלטור באזורכם או שטכנאי המחשבים אשר באזורכם גובה מחירים מוגזמים, לכן בכדי להימנע ממצבים דומים, מומלץ להיערך מראש.

דבר שני הוא כי מומלץ מאד לוודא כי אכן בעל המקצוע יוכל לעזור לכם ויהיה אמין, נשמע מעלה ספקנות, אך דוגמא קטנה מעולם מקצוע המנעולנות – לא כל מנעולן יוכל לעזור לכם בכל הנוגע במפתחות ובמנעולי רכב, דבר זה דורש הסמכה מיוחדת ואישור מטעם המשטרה, דבר אשר לא בבעלותו של כל מנעולן, הפתרון – חפשו את בעלי המקצוע שלכם מראש והכינו רשימה איכותית אשר בדוקה עם מיטב אנשי המקצוע אליהם תוכלו לפנות.

שכנעת אותי, אז אילו בעלי מקצוע מומלץ כי הרשימה שלי תכלול?

שאלה נהדרת, כעת נפרט מי ולמה מומלץ שתכללו במקבץ שלכם.

אינסטלטור – לטיפול מיידי בכל הנוגע לבעיות צנרת, החל מסתימה באסלה ועד כדי צינור מטפטף.

טכנאי מחשבים – לטיפול בכל הנוגע לבעיות שונות במחשב, בשרת הראשי של אזורכם ומגוון ציוד אלקטרוני או דיגיטלי.

מנעולן – תמיד כדאי לדאוג שיהיה מנעולן בהישג יד לטיפול במגוון המנעולים הקיימים ובעיות שונות – החל מכספות ועד כדי מנעולי רב בריח, שירותי מנעולים ועוד.

טכנאי מזגנים – ובכן, אולי טכנאי מזגנים היה אמור להיות אפילו בראש הרשימה, מזגן שמפסיק את תפקודו בקיץ הינה חוויה לא נעימה כלל.

חשמלאי – לטיפול במגוון מוצרים חשמליים, במרבית המקרים התמחותו בכל הנוגע לפריטים חשמליים רבה יותר מטכנאי מחשבים שונים.

כמובן שלרשימה זאת יכולים להצטרף בקלות גם טכנאי מצלמות אבטחה, גננים ועוד, כל זאת בהתאם לצורכי העסק ונראותו

כתיבת תגובה

תפריט נגישות