שיטות טבעיות לטיפול בבעיות נשימה

אם אתם מחפשים אחר טיפול טבעי בבעיות נשימה, אנחנו כאן כדי להגיד לכם שזה בהחלט אפשרי. רגע לפני שאתם משלימים עם הבעיה, פשוט לא. אל תסכימו לחיות עם קשיים בנשימה, והנה כמה טיפים להתמודד עם הקושי הזה. בלי הרבה קשקשת מיותרת ברשת, הנה דרכים להתמודדות עם קושי בנשימה:

  1. לימון

תאמינו או לא, לימון מסייע בהתמודדות עם קושי בנשימה. הלימון כולל בתוכו כמויות נכבדות של ויטמין סי, מה שלפעמים חסר אצל אנשים עם אסתמה. משום שהלימון הוא מעין נוגד חמצון, הוא מסייע בתפקוד הריאות ובהריגת חיידקים המתפתחים לפעמים אצל חולי אסתמה. מומלץ פשוט לחתוך לעצמכם פלח לימון, להכניס לפה ולמצוץ אותו עד כמה שניתן. גם אם חמוץ מאוד, תחשבו על התרומה ותהיו גיבורים.

  1. גינג'ר

לא רבים יודעים זאת, אבל ג'ינג'ר עשוי לסייע בבעיות נשימה. ג'ינג'ר ניחן ביכולת לעכב התכווצות של דרכי הנשימה. אם אתם מעוניינים לצרוך ג'ינג'ר, אתם יכולים לעשות זאת במספר דרכים. ניתן פשוט לאכול את השורש כמו שהוא, אפשר לחלוט אותו במים ולשתות את המים, וגם פשוט לערבב ג'ינג'ר טחון עם מים ולשתות אותם. כך או כך, זה יכול לסייע באופן ניכר.

  1. שמן אקליפטוס – מכיל אקליפטול

שמן האקליפטוס מכיל בתוכו חומר הנקרא "אקליפטול". חומר זה עשוי להקל על גודש הנוצר אצל אנשים הסובלים מאסתמה וקשיים בנשימה. את שמן האקליפטוס אפשר לרכוש בשלל חנויות הטבע, בסופר פארם וכדומה. אם אתם רוצים לעשות עבודה טובה ולפתוח את דרכי הנשימה, אפשר לטפטף מספר טיפות מהשמן אל תוך סיר רותח ולנשום את האדים המופקים מהסיר. אפשר גם לעטוף את הראש בעזרת מגבת כאשר אתם נושמים את האדים.

  1. בצל

בצל הוא מתמודד ידוע בקרב אל מול בעיות בדרכי הנשימה. הוא מכיל בתוכו חומרים גופרתיים שמסוגלים לסייע כנגד דלקת בריאות. אם אתם מסוגלים להתמודד עם הטעם שלו, מומלץ לאכול בצל חי, ככה כמו שהוא. הוא אמור לפתוח את דרכי הנשימה ולסייע לכם לנשום טוב יותר.

  1. נשימות בטן ("מהסרעפת")

שמעתם פעם זמרים שאומרים שהם נושמים מהסרעפת? ובכן, זה לא שהם נושמים ממקום אחר ממכם. כולנו נושמים ומשמישים את הריאות. יחד עם זאת, ניתן גם להפעיל את הסרעפת כאשר מבצעים תרגילי נשימות עמוקות. כדאי ללמוד מספר תרגילי נשימות עמוקות בכדי לטפל בקשיי נשימה. אם תרצו, יש באתר יוטיוב סרטונים אשר מלמדים כיצד להפעיל סרעפת בזמן נשימה עמוקה.

קבלו ייעוץ רפואי תמיד ואל תתפשרו על איכות חייכם

טיפ מאיתנו, תמיד תקבלו ייעוץ רפואי. ודבר נוסף, אל תתפשרו על איכות החיים שלכם. אם אתם סובלים מבעיות נשימה כגון קשיי נשימה מחרדה , דעו שרבים וטובים כמוכם כבר מצאו דרכים טבעיות להתמודד עם הבעיה. המאמר לעיל אינו מהווה תחליף לייעוץ רפואי.

כתיבת תגובה

תפריט נגישות