מה זה הר הכסף?

בשנים האחרונות, אנחנו שומעים יותר ויותר אנשים מדברים על הר הכסף. המיזם המופלא הזה מאפשר לעשרות אלפים מתושבי מדינת ישראל לקבל עשרות אלפי שקלים בחזרה, כספים שהם בכלל לא ידעו שמגיע להם לקבל, או ששייכים להם. אם אתם נמנים עם האנשים שעדיין לא יודעים מה זה הר הכסף, ואיך הוא יכול לעזור לכם – טוב שהגעתם אלינו.

הר הכסף – המיזם שכל אחד ואחת מאיתנו חייבים להכיר

הר הכסף 2 הוא לא עוד מיזם שיכול לחלוף לכם על יד האוזן, אלא הוא מיזם שכולכם יכולים להיעזר בו. במסגרת השימוש במיזם הר הכסף, תוכלו לצאת לדרך שמטרתה לאתר עבורכם כספים אבודים. כן, כספים אבודים הם כספים שלאורך השנים אנחנו "זורקים לפח" מבלי בכלל לדעת, ועכשיו באמצעות המיזם הם יכולים לשוב אליכם.

הר הכסף: נותנים לכם – תיקחו

הגורמים שאצלם הכספים האבודים שלכם יכולים להימצא הם בדרך כלל גורמים כמו רשות המיסים, חברות הביטוח, קרנות הפנסיה השונות ועוד. היות ולאורך החיים שלנו אנחנו מבצעים מגוון רחב של פעולות, כמו רילוקיישן לחוץ לארץ, החלפה בין סוכני הביטוח שלנו, החלפה בין קרנות הפנסיה השונות ועוד, הכספים שלנו עלולים להמשיך ולשכב אצל חברות שכבר מזמן שכחנו שהיינו קשורים אליהן בעבר.

העניין הוא שאף אחד מהגורמים האלו שציינו כאן לא יטרח להרים לכם טלפון ולספר לכם על הכספים ששייכים להם, ונותרו אצלם, כי למה להם לעשות את זה? אדם שלא מבקש את מה ששייך לו בחזרה, אין שום סיבה להרים את הדגל בשבילו ולהחזיר לו את הכספים. בדיוק בשביל זה הר הכסף נולד – כדי שמה ששייך לכם, יגיע אליכם.

איך עושים את זה?

הבדיקה בהר הכסף היא בדיקה חינמית, שבמסגרתה תצטרכו לתת לסוכנים של הר הכסף את הפרטים האישיים שלכם. בהתאם, הם יוכלו לבדוק אל מול הגורמים הרלוונטים את הימצאות הכספים. במידה ואכן יימצאו כספים כאלו, תעברו לשלב השני והוא הגשת המסמכים וקבלת הכספים בחזרה. הליך זה יכול להיות מלווה בתשלום מסויים, אך כאמור הוא יכול להשתלם לכם ובגדול. בהצלחה!

לאתר הר הכסף הרשמי לחצו כאן.

כתיבת תגובה

תפריט נגישות