פרגולה אלומיניום היא פתרון קל, זול וזריז

רבים בשנים האחרונות מחפשים אחר פתרונות יעילים שיוכלו להעניק שטחי ישיבה מוצלים ונעימים במרפסת, בחצר או בגינה. אחרי שנים רבות של אלתורים, היום ניתן למצוא מגוון ענק של פתרונות נפלאים בדמות פרגולות, כאשר אחת מהפרגולות הנחשקות והאהובות ביותר היא פרגולה אלומיניום. אז איך היא ניכסה לעצמה מעמד כזה של כבוד בקרב הלקוחות? פשוט מאוד, כי היא פתרון קל, זול וזריז.

פרגולה אלומיניום – קלות בלתי נתפשת

פרגולה אלומיניום עשויה מחומר האלומיניום, שכידוע הוא חומר קל ביותר. הקלות שלו מאפשרת למתקינים לבצע עבודה שלא דורשת סחיבה מאסיבית, מעייפת ומתישה, וכן התקנה קלילה ופשוטה עד מאוד.

המשמעות של זריזות ההתקנה היא אדירה מבחינת הלקוח, שלא צריך לחתום על יום חופש כדי לקבל את המתקינים בביתו. מדובר כאן על דקות בודדות של התקנה, זאת לעומת שעות ארוכות של התקנה בפרגולות מסוגים אחרים.

 

המחיר של פרגולה אלומיניום – אטרקטיבי ומשתלם

יתרון נוסף של פרגולה אלומיניום הוא המחיר המצוין שלה. בעוד מדובר על בין 600-700 ש"ח למטר רבוע עבור פרגולה עשויה עץ, לדוגמה, במקרה של פרגולה אלומיניום אנחנו מדברים על מחירים הרבה יותר נמוכים של בין 400-500 ש"ח בלבד למטר רבוע. כשמסתכלים על המחיר הסופי, שנקבע על פי גדלים של בין 10 מ"ר ל-20 מ"ר ברוב המקרים, מדובר על הפרשים של מאות שקלים במצטבר.

 

פרגולה אלומיניום: עיצובים מכאן ועד הודעה חדשה

עוד דבר נפלא שפרגולה אלומיניום מציעה היא מגוון עיצובים רחב ביותר. בין אם מדובר על נושא הצבעוניות של הפרגולה, אופן ההצללה שלה – על ידי חריצים או משטח צל מושלם, אופן ההעמדה שלה – בתלייה או בעמידה, בסופו של דבר כל לקוח או לקוחה יכולים לבחור לעצמם את עיצוב הפרגולה הסופי, בהתאם לרצונות והאהבות האישיות שלהם.

 

פרגולה אלומיניום עם לידר פרגולות

אצל לידר פרגולות תוכלו לבחור מבין עשרות דגמים שונים של פרגולה אלומיניום, בהתאמה אישית ובעיצוב על פי הזמנה. לידר פרגולות היא חברה שידועה בשל המקצועיות הרבה והניסיון שלה, וגם אתם מוזמנים להצטרף לחגיגה.

כתיבת תגובה

תפריט נגישות