שירותי קריינות מקצועית לכל מטרה

במגוון שירותים ובתי עסק יש צורך קיומי בהקלטות של תכנים שונים. לעיתים מדובר בהקלטות להמתנה, שבדרך כלל מעצבנות את כולנו, אך בגישה הנכונה יכולות להפוך לנעימות לאוזן ולתרום רבות לחוויית השירות, וגם להקל את העבודה של נציגי השירות שיצטרכו להתמודד עם אנשים יחסית רגועים גם לאחר המתנה ארוכה.

מה הדרישות הבסיסיות עבור קריינות מקצועית?

נושא הקריינות אינו תמיד נלמד במוסדות החינוך השונים והמקובלים. סביר להניח שזה ישתנה בקרוב, לאור הפופולאריות והדרישה ההולכת וגדלה של שירותים אלה. כיום, קריינות מקצועית מסופקת על ידי אנשים בעלי כישרון משחק, רקע בקריינות ברדיו וניסיון פעיל בתחום. כמו בתחומים רבים אחרים, כיום דווקא הניסיון הינו המכריע, והדרך הטובה ביותר להבין האם הקריין מתאים לכם או לא זה באמצעות האזנה לעבודות קודמות שלו (תיק עבודות). במידה ואתם נהניתם להקשיב לקול ולביצוע – סביר להניח שגם שאר האנשים יתייחסו לקול המדובר בחיוב.

מה עוד כדאי לקחת בחשבון כאשר מזמינים קריינות?

עוד פרטים חשובים שכיום משחקים תפקיד חשוב בעולם הקריינות. בעבר הייתה רק דרך אחת לבצע עבודות אלה – באמצעות אולפן מקצועי, מה שמוסיף על העלות, כי מלבד העבודה של הקריינית, יש לשלם גם על זמן אולפן, על שירותיו של טכנאי קול ולעיתים גם על עיבוד נוסף. כיום יש קריינים רבים שדואגים לרכוש ציוד בסיסי ואף לעשות ציפוי אקוסטי מספק באחד החדרים בביתם. הדבר מאפשר עבודות פרילנס מרובות גם מוזיל עלויות למזמינים. לכן, כאשר מחפשים שירותי קריינות מקצועית יש לברר את הנושאים האלה – האם המחיר כולל את הציוד או שיש צורך לשריין אולפן. כמובן שיש גם טאלנטים מיוחדים שלא עובדים בבית, ולרוב הם מתאימים להפקות רציניות וגדולות, אך הקלטה של טקסט המתנה לחברות קטנות יחסית שיושמע בטלפון ניתן לעשות גם בתנאים ביתיים.

האם מדובר בהשקעה משתלמת?

כמו בתחומים רבים, גם בתחום זה אנשים שואלים את עצמם האם מדובר בהשקעה משתלמת? אחרי הכול, היום יש מיקרופונים מובנים בכל טלפון וכל אדם יכול לדבר בצורה נקייה אם הוא רק ישתדל. אך שירותי קריינות זה הרבה מעבר לזה. מדובר ביכולת להעביר את הדברים בצורה מדויקת וללא צלילים מיותרים (כולל צלילי שאיפה ונשיפה של אוויר שאנו לא שמים לב אליהם אך מגרים את האוזן בצורה לא נעימה בעת האזנה להקלטה).

בשורה התחתונה, על מנת לקבל הקלטות ברמה גבוהה, יש להשקיע בקריינות איכותית ומקצועית בהתאם.

כתיבת תגובה

תפריט נגישות