שלוש דרכים להוזיל את אטרקציית המתנפחים באירוע!

הורים שיש להם כמה ילדים כבר יודעים: חגיגות יום ההולדת אינן חגיגות זולות, וככל שהילדים גדלים כך הדרישות גם גדלות ואיתן ההוצאות. לקראת יום ההולדת הקרוב של ילדכם, דעו כי במידה והחלטתם לשלב את המתקנים המתנפחים באירוע, יש לכם כמה דרכים להוזיל את העלויות:

 

חגיגת יום הולדת כפולה מוזילה לכם עלויות

חשוב לציין כי שירות של השכרת מתנפחים הינו שירות זול בהשוואה לאטרקציות אחרות לימי הולדת כמו קוסמים, מפעילים או בילויים במועדוני ילדים. יחד עם זאת, במידה והתקציב שלכם קצת צנוע יותר, תוכלו להוזיל עלויות וכך לחגוג לילדכם עם המתקנים הצבעוניים שמעניקים להם המון רגעים של כייף. הדרך לחתוך את ההוצאות היא למעשה די פשוטה: הציעו לזוג הורים נוסף החוגג יום הולדת לילדם לחגוג יום הולדת משותף. המוטיבציה המשותפת היא להוזיל עלויות, בעוד עבור הילדים מדובר על חגיגה של ממש לחגוג יום הולדת כפול!

מתנפחים

במקום לרכוש מתנפח, השכירו!

לא כל ההורים יודעים, אך את המתקנים המתנפחים תוכלו להשכיר. בעוד ישנן חברות המציעות רק מכירה של מתנפחים, גם ישנן החברות המציעות לכם שירות השכרה נקודתי ליום או יומיים. המשמעות היא שאינכם צריכים לשלם על חבילה גדולה ועל מתקן לכל החיים, אלא על אירוע חד פעמי. תשמחו לדעת כי שירות ההשכרה אינו מחייב אתכם במפעיל חיצוני שגם עבורו תצטרכו לשלם, אלא שתוכלו לנפח ולהפעיל את המתנפח עצמאית לחלוטין, מה שמייצר לכם חיסכון נוסף.

 

חוגגים עם עשרות ילדים? דיל עדיף על מתקנים בודדים

והדרך השלישית להוזלת החבילה היא עם תכנון נכון לאירוע. ישנם אירועי יום הולדת הכוללים עשרה ילדים, וישנם אירועים של חמישים ילדים. בעת שאתם מתכננים נכון את האירוע שלכם, אתם יכולים לחסוך לא מעט. אם הגעתם למסקנה שעל מנת להעניק חוויה מהנה וטובה לילדים עליכם להשכיר כמה מתקנים, עשו זאת באמצעות דיל ולא עם השכרה של מתקנים בודדים. הדילים המוצעים לכם הינם דילים בעלות זולה יותר, כך שאתם גם מבטיחים חוויה מרווחת יותר לילדים וגם יכולים לחסוך בהוצאות האירוע.

כתיבת תגובה

תפריט נגישות