איך לבחור משאבת הנקה

ההורות תמיד מרגשת אך גם מחייבת, מעלה שאלות שונות ומביאה שלל משימות. אחת הפעולות הטבעיות ביותר היא ההאכלה כאשר עד גיל שנה תזונת התינוק מתבססת על חלב אם ובמקרים מסוימים על תחליף חלב. על פי ארגון הבריאות העולמי, חלב אם הוא המזון האופטימלי לתינוק וכשמשפחות רבות רוצות להעניק לתינוק את הטוב ביותר טבעי יהיה לשאול איך לבחור משאבת הנקה.

נתחיל מכך שהתפקיד של משאבת ההנקה הוא לעזור לאמא לאסוף את החלב עבור התינוק בתנאים הטובים ביותר. השאיבה לא אמורה לכאוב, היא יכולה להיות בנוסף ולצד הנקה והיא יכולה להיות אינטואיטיבית ולהעניק לאמא חופש גדול. בין אם המטרה היא לשאוב כדי להשאיר את התינוק עם מטפל אחר לצורך בילוי בחוץ ובין אם כדי לצאת ליום עבודה, חשוב שהאמא תרגיש בנוח עם התהליך.

איך לבחור משאבת הנקה שמתאימה לסביבת העבודה

נתחיל מכך שחשוב לבחור במשאבת הנקה שהאמא מרגישה איתה בנוח. רק האמא אמורה להניק ולכן אם היא רוצה משאבה אלחוטית שמתחברת ישירות מתחת לחזייה ושמאפשרת לה לעשות פעולות נוספות כשהידיים משוחררות, זה הפתרון הטוב ביותר עבור כולם.

אימהות רבות רוצות (ובצדק) משאבה שתהיה אינטואיטיבית בשימוש, קלה לנשיאה ושקטה. הן רוצות להרגיש בנוח לשאוב ברגע שנוח להן בלי לחשוב על הסביבה, על משימות אחרות שיש להן ובלי לחוות אי נוחות. זהו הכלל החשוב ביותר כשהיום ישנן משאבות מתקדמות שיכולות להעניק להן את כל מה שהן רוצות וצריכות: חופש, שקט ונוחות.

משאבה יחידה מול משאבה זוגית

שאלה נוספת שיכולה לעלות היא האם נכון יותר לקנות משאבה המתאימה כל פעם לצד אחד או האם להשקיע במשאבת הנקה זוגית. אין לכך תשובה חד משמעית אך אימהות עסוקות, אימהות עובדות וכאלו שרוצות לשאוב בנפרד מההנקה ייהנו יותר ממשאבה זוגית אשר מקצרת את זמן הפעולה ומבטיחה יותר חלב.

משאבה זוגית יכולה להתחבר בקלות מתחת לחזייה, לפעול ללא צורך בחיבור חשמל ישיר והחיבור לשד והניתוק יכול להיות פשוט מאד. המשאבות באתר https://biamba.co.il אידיאליות לכל מי שרוצה להעניק לעצמה ולמשפחה שלה את הטוב ביותר ולהרגיש הכי בנוח עם הפעולה.

כתיבת תגובה

תפריט נגישות