ארפיל טק מכונות אריזה

העולם שלנו מתקדם בקצב מסחרר ועם זאת ישנם מספר דברים שנשארים כבר עשרות ואפילו מאות שנים. מזה מאות שנים שישנו מסחר בין נקודות שונות בעולם ומאז ומתמיד היה צורך לאחסן את המוצרים השונים כדי להביאם מנקודה אחת לאחרת. בעוד שהצורך באריזה נשאר, ברור כי הטכנולוגיה השתנתה והיום אפשר ליהנות מהפתרונות המתקדמים של ארפיל טק מכונות אריזה, פתרונות שהופכים את העולם שלנו לפשוט יותר.

אריזה נכונה הופכת את תהליך הייצור לפשוט יותר. היא חוסכת מקום בשינוע ושומרת על המוצר שנמצא בפנים. כל אחת מהנקודות הללו היא סיבה טובה לחשוב היטב על מכונות האריזה ולהשקיע באחת המתאימה לנו ביותר. עלינו להבין כי חיסכון בכוח אדם ובמקום הנדרש לשינוע משפיעים רבות על העלויות של המוצר ולכן התאמה ספציפית של הפתרון חשובה היום יותר מאי פעם.

אריזה ללא מגע יד אדם

ככל שעוברות השנים אנחנו שואפים גבוה יותר ומפעלים מתקשים למצוא ידיים עובדות. כל מפעל צריך לשאוף לעבודה רציפה, עם עובדים שרוצים לבצע עבודה טובה ולצד זאת לחסוך כדי שהלקוח לא ישלם על עבודה ״מיותרת״. מכונות אריזה אוטומטיות הופכות את מלאכת האריזה לפשוטה יותר כשהן מבצעות את כל העבודה ללא מגע יד אדם.

ברגע שהמכונה מבצעת את האריזה במקום גורם אנושי, היא מאפשרת לנו לחסוך בזמן ובמשאבים. המכונה יכולה לעבוד סביב השעון ללא הפסקות ובלי מחשבה על משמרות. היא גם מבטיחה לנו אריזה יעילה יותר שהיא לא ״בערך״ כשכל מוצר נכנס בצורה המיטבית לתוך האריזה והיא עצמה נכנסת לתוך אריזה גדולה יותר בבטחה (זאת כמובן רק אם האריזה הנוספת היא חלק מהתהליך).

פתרונות מתקדמים לצרכים ותיקים

ברור כי הצורך באריזה אינו חדש אך היום ארפיל טק מכונות אריזה מציעים לנו פתרונות מתקדמים אשר לא היו בעבר. אנחנו יכולים למצוא היום מכונות שרינק אוטומטיות, מכונות לעטיפת משטחים, מכונות אשר יודעות לבד להרכיב ולסגור קרטונים ואפילו מכונות להדבקת תוויות.

היום ישנם פתרונות מתקדמים אשר מאפשרים לנו לחסוך בזמן ולהבטיח דיוק גבוה. זה הזמן שלנו להתקדם, להבטיח למפעל עבודה רציפה, להפחית את התלות בכוח אדם ולהוריד את עלויות הייצור.

כתיבת תגובה

תפריט נגישות