איך להתאים את הגודל בבחירת טבעות אירוסין?

אחת ההתלבטויות המוכרות ביותר בבחירת טבעות אירוסין קשורה לבחירת הגודל של הטבעת. לאחר בחירת הסגנון, העיצוב, גודל האבן וכדומה, כל אחד מגיע לשלב בו אין לו מושג באיזה גודל של טבעת לבחור בכדי שיתאים לבת הזוג המיועדת בצורה הטובה ביותר.  בחירה של טבעת בעלת גודל מושלם הינה בחירה אשר תהפוך את ההצעה לעוד יותר מיוחדת ותאפשר לבת הזוג ליהנות מהטבעת באופן מיידי, מבלי שהיא תצטרך לגשת אל חנות התכשיטים לשנות את הגודל שלה. אז איך יודעים מה הגודל המתאים? הנה כמה אפשרויות נוחות ויעילות שיאפשרו לכם לדעת את המידה המדויקת הדרושה לכם:

השתמשו בטבעת קיימת

אם יש לבת הזוג שלכם טבעת שהיא לא עונדת באופן קבוע, אך אתם יודעים כי הגודל שלה מתאים בצורה טובה, פשוט קחו את הטבעת הזו וגשו איתה אל חנות התכשיטים. בחנות המוכר ידע כיצד לבחון את הגודל על פי הטבעת הקיימת וכך להתאים את הטבעת החדשה לאותו גודל בצורה הטובה ביותר. שיטה זו הינה הטובה והבטוחה ביותר, כך תוכלו לדעת את הגודל המדויק מבלי שהאישה תתחיל לחשוב, לשאול שאלות או להבין את ההפתעה שאתם מכינים לה. חשוב, כמובן, שתיקחו את אותה טבעת בלי שבת הזוג תשים לב, ותחזירו אותה למקום כמה שיותר מהר. אין צורך להשאיר אותה בחנות התכשיטים, רק לתת למוכר למדוד אותה ולהחזירה בשלום.

בצעו מדידה של טבעת קיימת בעצמכם

עוד שיטה, פחות נוחה, אך עדיין יעילה, לבחירה נכונה של גודל הטבעת, הינה למדוד את הגודל בעצמכם. אם יש לבת הזוג שלכם טבעת שהיא עונדת באופן קבוע, נסו לקחת אותה ברגעים שבהם היא מסירה אותה (בלילה, כשהיא מתקלחת וכדומה) ומדדו את הגודל שלה בעזרת חוט. כל מה שאתם צריכים לעשות הוא לקחת חוט, להקיף איתו את הטבעת, לסמן או לחתוך במקום המתאים ואז למדוד בסנטימטרים את הגודל של החוט. אם תגיעו עם המידע הזה, או עם החוט עצמו, אל חנות התכשיטים, המוכר כבר יתאים את הטבעת לגודל הזה ללא כל בעיה.

ניחוש והשערה

השיטה הכי פחות מומלצת, אך כשאין ברירה, אין ברירה – פשוט נחשו. אם יש לבת הזוג חברה אשר הינה בעלת מבנה גוף דומה לשלה, תוכלו לבקש ממנה עזרה ולתת לה למדוד את הטבעת בכדי לדעת האם הגודל מתאים. אם לא, בקשו מהמוכר עזרה והוא ינסה לנחש את הגודל המתאים בעזרת תמונה, או פשוט יציע לכם טבעת בגודל ממוצע. כמובן, לאחר ההצעה, במידה והגודל איננו מתאים, תוכלו להגיע אל המקום ולבצע התאמה מחדש של הטבעת על פי הגודל האמתי לו אתם זקוקים. כל חנות תכשיטים מקצועית תבצע את השינוי הזה בתוך זמן קצר ומבלי שתצטרכו להמתין יותר מידי.

כתיבת תגובה

תפריט נגישות