איך למצוא ליפטים איכותיים למוסך?

הליפטים נחשבים למתקני חובה בכל מוסך כיום. כבעלי מוסך החובה שלכם היא לדאוג לכל הכלים הטובים ביותר עבורכם לצורך ביצוע העבודה. כבעלי עסק אתם רוצים למצות את מקסימום פוטנציאל העבודה וההכנסה שלכם בעסק ולכן אתם רוצים לוודא שיש לכם מספיק ליפטים במוסך ואפילו מדחסי אוויר. מציאת ליפטים איכותיים למוסך היא לא משימה פשוטה ובחירת הליפטים גם כן צריכה להיות מחושבת, הן מבחינה כלכלית וכמובן מבחינת איכות המוצר, הכמות הנדרשת ועוד. הנה כמה טיפים שיעזרו לכם למצוא ליפטים איכותיים למוסך ואילו ליפטים ייתכן ואתם צריכים.

סוגים שונים של ליפטים למוסך:

כדאי להכיר תחילה שיש כמה סוגים שונים של ליפטים למוסך. הליפטים מתאימים לסוגי כלי רכב שונים, בגדלים שונים ולצרכים שונים. כמו כן הם תופסים מקום שונה במוסך. ישנם ליפטים אסתטיים יותר ואחרים שתופסים יותר מקום. יש ליפטים המתאימים לאופנועים, ליפטים לרכבים פרטיים עד משקל מסוים, ליפטים מיוחדים לקרונות רכבת, ליפטים למשאיות ואוטובוסים ועוד. בין סוגי הליפטים תוכלו למצוא: ליפטים של 2 או 4 עמודים, ליפטים תומכי גחון, ליפטים תומכי גלגלים, ליפטים ניידים וליפטים בוכנתיים תת קרקעיים.

איך לבחור את הליפטים המתאימים לנו ביותר?

ראשית זה תלוי בקהל היעד שלכם. כלומר אם אתם מתכוונים לתת שירות רק לבעלי רכבים פרטיים ולא למשאיות או אפילו לא לאופנועים, אז תוכלו לבחור בין הליפטים המתאימים שיכולים להרים רכב פרטי. כמו כן ישנם רכבים פרטיים גדולים יותר או ג'יפים 4X4 או 4X2 ואלה ידרשו ליפטים חזקים יותר שיכולים לשאת משקל כבד יותר. לכן צריך לקחת זאת בחשבון ואולי מראש לקנות ליפטים חזקים יותר שיכולים להתאים לכל סוגי הרכבים הפרטיים. דבר נוסף שתרצו להתחשב בו הוא תכנון המוסך. ישנם תכנונים הנדסיים חכמים אשר מיועדים לחסוך במקום ולכן משלבים למשל ליפטים תת קרקעיים כך שהם תופסים פחות מקום פיזי ולעתים רחוב בטווח של כמה עמדות מאפשרים הכנסה של עמדה נוספת. מה שמוביל אותנו לכמה ליפטים צריך במוסך?

כמה ליפטים צריך במוסך?

ליפטים במוסך נחשבים כמו עמדת עבודה. למעשה, אלה עמדות העבודה הראשיות במוסך ורוב העבודות במוסך מתבצעות על הליפט או לפחות בעמדת הליפט גם אם אין באמת צורך להרים את הרכב. כך שומרים על הסדר בעבודה, אין רכבים שמטפלים בהם באמצע המעבר ותוקעים את הכניסה או היציאה מעמדות הליפט האחרות. על כן, כמות הליפטים במוסך צריכה להיות בהתאם לגודל המוסך, לתכנון האסטרטגי שלו ושל המבנה הפנימי של המוסך וכמה עמדות עבודה תרצו. אתם כמובן שואפים לכמה שיותר עמדות עבודה מצד אחד, אך אלה צריכים להיות תואמים גם לכמות העבודה הצפויה מצד שני כיוון שכל ליפטים עוד הרבה כסף ואתם לא רוצים להתפזר שלא לצורך.

כדי למצוא את הליפטים האיכותיים ביותר היכנסו לאתר של עידן ציוד למוסכים ותוכלו להתרשם מקטלוג הליפטים המוביל בישראל למוסכים.

כתיבת תגובה

תפריט נגישות