איך לעצב את גינת הבית באמצעות פתרונות עץ?

כחלק מהעיצוב הכללי של הבית חשוב להשקיע מחשבה בעיצוב הגינה בהתאם לסגנון המבוקש שיענה על הצרכים ועל העדפות האישיות. לצד העיצוב המודרני והעכשווי, עיצוב בסגנון כפרי ומשפחתי ממשיך להיות נפוץ ומבוקש ופתרונות מעץ מהווים פתרון מוצלח למדי התורמים לעיצוב הכללי של הגינה. לצורך ריצוף המרפסת תוכלו לבחור בדקים מעץ, להצללת הגינה מפני השמש והגשם תוכלו להתקין פרגולה ולגדר את החצר באמצעות גדר עץ דקורטיבית, שמלבד היותה מציעה פיתרון מיגון יעיל, גם תורמת לא מעט למראה אסתטי של הגינה. פתרונות עץ אלו תוכלו להזמין, לאחר התייעצות לגבי הסוגים והדגמים הרלוונטיים ביותר עבורכם, אצל חברה המתמחה בייצור ושיווק מוצרי עץ. להלן מידע לגבי פתרונות העץ לעיצוב הבית והחצר.

פרגולה מעץ להגנה מיטבית

באקלים המיוחד בארץ, פרגולה בגינה הינה חיונית לצורך הגנה הן בימים שטופי שמש חמים והן בימי גשם. תוכלו לבחור מבין אפשרויות עיצוב צורות שונות של פרגולות, כאשר מלבד בחירה בחומר גלם של עץ בלבד, תוכלו לשלבן עם חומרים אחרים. לגבי בחירת חומר הגלם עץ, לו יש לא מעט יתרונות, כאשר זה מהווה חומר נוח לצורך התאמה של הפרגולה ועיצובה בהתאם לצורך והעדפה האישיים. המראה הינו טבעי והפרגולה משתלבת בצורה הרמונית למדי עם הבית. מבחינת סוגי העץ המועדפים לבניית הפרגולה, עץ אורן יהיה מועדף, כאשר תוכלו לשלבו יחד עם עצים גושניים (עצים עבי חיתוך). מבחינת העלויות, פרגולה המורכבת מעץ אורן בלבד תהיה זולה יותר לעומת פרגולה משולבת עם חומרים נוספים, אך השנייה תיהנה ממראה יוקרתי ומיוחד יותר. אפשרות אחרת היא לבחור בפרגולה העשויה מעץ רב שכבתי, שהינו חזק וניתן בקלות לעיצוב. בהתאם למטרה המרכזית של השימוש, תוך התחשבות במגבלות התקציב, תוכלו לבחור את חומרי הגלם מהם תורכב הפרגולה, לתכנן את עיצובה וגודלה. לאחר הרכבתה, היא תוכל להשתלב בצורה טובה עם אלמנטים נוספים כדוגמת גופי תאורה בגינה וצמחיה מושקעת.

ריצוף חוץ באמצעות בעזרת דקים מעץ

לטובת ריצוף חוץ במרפסת בגינה כדאי לשקול לבחור בדק העשוי מאחר מסוגי העץ. תוכלו לבחור בדקים מעץ אורן, עץ טיק, איפאה, במבוק או לחילופין, בעץ סינתטי. להלן קישור לאתר למידע המתייחס לסוגי הדקים השונים. בחירת סוג העץ לדק תשפיע על המראה שלו, אופן התחזוקה כדי לשמרו לאורך זמן ועלות הזמנתו. לכל סוג דק יש שימושים שונים, כאשר בזמן הזמנת הדק כדאי לוודא לגבי סוג הדק המתאים לצרכים שלכם. באופן כללי, משטחי דק הינם אולטימטיביים לצורך חיפוי בגינה מאחר והם עמידים לאורך זמן, אינם גורמים להחלקה בימי הגשם לאור היותם מלוטשים בצורה שמונעת החלקה ומאופיינים ברמת ספיגה גבוהה של מים. בנוסף, קחו בחשבון כי מדובר בחיפוי מצוין לטובת הילדים מאחר ואינו נוטע להתלהט כסוגי ריצוף אחרים, נחשב בטיחותי ונוח להליכה כשיחפים.

גדר עץ למיגון דקורטיבי מיטבי

הן לטובת מיגון הגינה והן לצורך עיצובה מבחינה דקורטיבית, כדאי לבחור גדר עץ מעוצבת, שתהווה חלופה מוצלחת לגדר PVC או מפלסטיק. גדר מעץ הינה חזקה ועמידה ולא מתכלה בתכיפות כפי הקיים אצל חומרי גלם אחרים. בבחירת גדר מעץ תוכלו לבחור לפי הטעם והצורך את הגודל והדגם המתאים והמשתלב ביותר בגינה יחד עם הצמחייה הקיימת. כיום ניתן לבנות גדר מעץ מכמעט כל סוג של עץ, לרבות עץ אורן ועץ איפאה. מבחינת שיטות התחזוקה, מדובר בצורך בתחזוקה שנתית בהתאם להנחיות היצרן לצורך שמירה על חזותה לאורך זמן.

כתיבת תגובה

תפריט נגישות