איך משיגים שמלת כלה במחיר שפוי?

אז כן, אפשר לשים את הקלפים על השולחן ולומר זאת בריש גלי: אירוע החתונה הוא אירוע שעולה לכם לא מעט כסף. מצד אחד, מדובר על אירוע הנחגג רק פעם אחת בחיים ולכן אתם רואים בהוצאות החתונה הוצאות ראויות בהחלט, אך מצד שני לעתים אתם מוצאים את עצמכם מוציאים סכומי עתק על דברים שאפשר להשיג בהרבה יותר בזול. אז על חתונה קטנה בתל אביב לא תתפשרו, אך כן תוכלי להתפשר על המקום ממנו את קונה את שמלת הכלה. איך משיגים שמלה במחיר שפוי?

 

עיצוב ותפירת השמלה עם תופרת פרטית

זיכרי תמיד כי העלות הכוללת של השמלה אינה מבוססת אך ורק על החומרים ועל העבודה, אלא גם על השם של המעצב, הלוקיישן בו הוא נמצא, העובדה כי הוא מעסיק צוות של עובדים וכדומה. תוכלי לחסוך את כל ההוצאות הנלוות ולשלם אך ורק על בד השמלה ועל העבודה בפועל. איך עושים זאת? עם תופרת פרטית. תוכלי להגיע אל תופרת פרטית עם דגם של שמלה שאת אוהבת והיא תוכל לתפור שמלה התואמת את מידותיך. כך, את חוסכת אלפי שקלים!

 

מכירות ממוקדות של כלות לשעבר

המון כלות שהחתנו בחתונות גדולות או בחתונות בוטיק בפורמט של חתונה קטנה, בחרו לקנות את שמלת הכלה שלהן. עם מבט לאחור הן מבינות כי לא הייתה כל נחיצות לרכוש את השמלות וכעת הן בוחרות למכור אותן במחירים מפתיעים במיוחד. ישנן קבוצות ברשתות החברתיות בהן כלות מפרסמות את השמלה שלהן, וגם ישנן מכירות ממוקדות הנערכות בפורמט של מכירות חצר עם שמלות מרהיבות במחירים שאין להם תחרות.

 

ולפעמים לא צריך לשלם כלל

אז כן, ישנן כלות שבוחרות לחגוג חתונה קטנה במרכז ואינן צריכות לשלם כלל על השמלה. איך זה קורה? ישנה כעת מגמה ובה המון כלות בוחרות ללבוש שמלה בעלת ערך סנטימנטלי וכך הן לובשות את השמלה של אמן או של סבתן. אם ברשותך שמלה שכזו, תוכלי ללבוש אותה וכך לסגור מעגל מרגש, ללבוש שמלת וינטאז' אמיתית וגם לחסוך את העלויות הכרוכות ברכישה של שמלה חדשה.

 

כתיבת תגובה

תפריט נגישות