כשרוצים בית נעים: גופי תאורה לבית

עיצוב הבית שלכם הוא עיצוב האווירה בחיי הבית שלכם, חיי המשפחה, המנוחה, התחושה של הבית כולו. עיצוב נבון נשען לא רק על צבע הקיר ומיקום הרהיטים, ובטח שלא רק על האקססוריז שבחרתם להציב בפינות השונות. האור וגופי התאורה בבית שלכם יכתיבו את האווירה, מהסיבה הפשוטה: העין שלנו ניזונה מאור, מחפשת אור, ומושפעת ישירות מאור.

האור מכתיב לא מעט דברים בחיינו, והמוח מגיב לאור ותאורה שונים בצורות שונות, עם השפעה ישירה ומיידית על מצב הרוח שלנו, לצד השפעה ארוכת טווח של יצירת אופי ותחושה במרחב זה או אחר. כלומר – במידה ובחרתם ומיקמתם נכון את גופי התאורה בבית שלכם, תיצרו אווירה נעימה במיוחד, ורק הכניסה הביתה כבר תעורר בכם תחושה נעימה ומזמינה, כמו שבית צריך להיות.

התאמת גופי תאורה לבית לפי חדרים ושימוש

גם גוף התאורה היפה ביותר לא מתאים לכל פינה בבית, וההתאמה של גוף התאורה הנכון למקום הנכון היא נגזרת של מספר אלמנטים הכוללים את גודל המרחב, מיקום הרהיטים, הצבעים של הקירות והרהיטים הגדולים, וכמובן – השימוש של החדר.

המטבח לדוגמא דורש תאורה שונה לחלקים שונים בו. האזור "התפעולי", השטח בו אתם חותכים, מערבבים, מטבלים, מבשלים וכיו"ב – דורש תאורה ישירה ובהירה שתוכל לעזור לעין שלכם להתמקד ולכם להישאר בפוקוס. אם אתם נוהגים לאכול במטבח, הרי שהתאורה הנשפכת על אזור האכילה צריכה להיות נעימה, מרגיעה ושקטה, כדי לאפשר אכילה נינוחה, שהיא הבסיס לבריאות מערכת העיכול.

סוגים של גופי תאורה

בעולם הישן דיברו על "מנורות". גופי תאורה הוא מונח שמקיף עולם שלם של עיצוב, מחשבה, התאמה ויעילות, ומאפשר לכם להתאים את התאורה שלכם לא רק ברמת קרן האור הבוקעת מן הנורה, אלא ברמת העיצוב והגימור.

בתים מעוצבים מקבלים הרבה מהיופי וההדר שלהם בעזרת גופי התאורה הביתיים הייחודיים, ומעצבי פנים תרים בכל העולם אחרי גופי תאורה מיוחדים ואסתטיים שיתאימו לרוח העיצוב שהם רוצים. מגוון גופי התאורה לבית הוא עצום, ומוטב להיעזר במומחה שייקח אתכם למסע בין גופי תאורה לבית ממגוון חומרים ואינספור עיצובים עד לבחירה המושלמת לתאורה לבית שלכם.

כתיבת תגובה

תפריט נגישות