איפה לרכוש כבלים מכל הסוגים?

 

בשנים האחרונות ניתן לראות שאנשים מגיעים אל חנויות למוצרי אלקטרוניקה שונים הסמארטפונים ויוצאים מהחנות עם סוגים שונים של כבלים. היום, אנו מוקפים בכבלים בכל הסוגים, האורכים והמינים – כבל הטעמה לסמארפונים, כבלים HDMI לטלוויזיה, כבלים למטענים שונים ועוד. מעבר לכך, עד שיגיע פורמט אחיד של USB לעולם, אנו נאלצים להשתמש בסוגים שונים של כבי הטענה מסוג USB – בין אם לסמארטפון/טאבלט/מצלמה או מכשירים אחרים. מאמר זה יעזור לכם להבין על איזה כבלים מדובר ומדוע אנשים זקוקים להם.

 

כבלים מסוג HDMI

הרבה אנשים שמעו על הפורמט הדיגיטאלי של ה- HDMI אך אינם מכירים את כל הקשור אל הכבלים המשויכים אליו. פורמט זה מעביר וידיאו באיכות מאוד גבוהה ועל מנת לבצע זאת חשוב לרכוש כבל HDMI שיעזור לנו להעביר את האותות הרצויים.  המאפיינים של שימוש בטכנולוגיה זו ובכבלים להעברת האותות הוא קצב גבוה מאוד של שידור על הכבלים. כבלים רגילים של HDMI יעבירו אותו למרחק של עד עשרה מטרים ויש מצבים של העברת אותות למרחק גדול יותר.

 

מה לגבי USB?

יש דיבור על כך שבשנים הקרובות, כולנו נוכל להנות מפורמט אחיד של USB. לא עוד חיבורי USB יחודיים לאייפון 5, אייפון 4 וכן הלאה. במידה והחוק יחייב את כל יצרניות הסלולר והטכנולוגיה להשתמש בפורמט חיבור אחיד של USB – לנו הצרכנים זה יעשה טוב מצד אחד. מצד שני, חברות ענק כמו אפל יהנו פחות ממכירות של אביזרים נלווים למכשירים שלהן  – אבל זה, איך אומרים, צרות של עשירים.

בינתיים, אנו נאלצים לעבוד עם סוגים שונים של כבלים – כמפורט בהמשך.

 

סוגים שונים של כבלים

  • כבל שטוח HDMI – המראה החיצוני של כבל זה שעשוי משני מוליכים עבותים אחד ליד השני הוא של כבל אחד שטוח ועבה. סוג זה של כבל יעיל מאוד ונוח מאוד לשים אותו מאחורי חיפוי מסוים בקיר או מתחת לשטיח. האות אותו הכבל יכול להוביל היא 1080 על 60 וזאת למרחק של יותר מעשרים מטרים.
  • כבל רשת- יש אפשרות להשתמש בכבל למרחק של עד שישים מטרים וזאת על מנת לשדר אות של 1080I/60HZ . כאן הטכנולוגיה בה תיעשה שימוש היא טכנולוגיית ה- TP.
  • כבל אופטי – אם מעוניינים למתוח כבל למרחק של יותר משישים מטרים יש אפשרות להשתמש בכבלים מסוג אופטי.
  • על מנת לייבא כבלים ומוצרים נוספים בצורה מסודרת, היכנסו לאתר הזה.

 

מעוניינים גם באביזרים לסלולר? קיראו כאן.

לסיכום, כבלים אלו מהווים "דוגמית" מסך הכבלים הקיימים לשיטות שידור שונות. תמיד חשוב לוודא שקונים כבלים איכותיים בחנות שמספקת אחריות וייעוץ בדבר הכבלים המתאימים ביותר לכל מטרה.

 

כתיבת תגובה

תפריט נגישות