היכן תמצאו דיור מוגן בשרון?

בדרך כלל כשאחד מההורים שלנו הולך לעולמו עולה השאלה מה לעשות עם ההורה שנותר ואיך לתת לו את החיים הטובים ביותר שלהם הוא ראוי.

לא קל לענות על השאלה הזאת כי בדרך כלל אין תשובה אחת נכונה. יש מי שיבחר להציע להורה שלו לעבור לגור איתו בבית ויש מי שיחפש להורה דיור מוגן בשרון או באזורים אחרים של ישראל. האמת היא, שאם מנסים  לחשוב על טובת שני הצדדים, אין ספק שהפתרון הטוב ביותר יהיה דיור מוגן, כי בדיור מוגן הקשיש יכול להמשיך לנהל את חייו אך הוא לא צריך לעשות את זה לבד. זה לא במקרה שבישראל יש כל כך הרבה בתים של דיור מוגן, כי זה מהווה פתרון מצוין בהרבה מקרים.

חסכון פנסיוני

איך בוחרים בית דיור מוגן?

בין אם אתם מחפשים היום בית דיור מוגן בשרון ובין אם אתם מעדיפים שהדיור המוגן של ההורה שלך יהיה בכל עיר אחרת, כדאי לבחור את המקום בקפידה. למרות הרצון הטוב לא בכל בית דיור מוגן ההורים שלכם יקבלו את הטוב ביותר ולכן שווה להשקיע בבחירת הבית לא מעט זמן. ראשית, כדאי לכם להגיע למקומות השונים ולראות אותם במו עיניכם, ושנית, כדאי לבדוק מה בדיוק מציעים לקשישים במקום. האם המחיר כולל גם אוכל? פעילויות שונות? טיולים וסיורים?

מימון חלקי מהמדינה

לא פשוט לממן דיור מוגן להורים, ולכן זה ברור מדוע רוב האנשים בודקים האם הוריהם יוכלו לקבל סיוע מהמדינה. בוודאי תשמחו לדעת שבהרבה מהמקרים זה אכן אפשרי כי הקשישים זכאים לעזרה כלכלית מהביטוח הלאומי וכדאי לפנות לבדיקת הנושא הזה לעומק. זו יכולה להיות עזרה כלכלית משמעותית ואין טעם לוותר עליה.

כתיבת תגובה

תפריט נגישות