אירוח משלחות מחו"ל

העולם הוא כבר מזמן כפר גלובלי, כך שאין פלא שמדי יום נוחתות בארץ שלל משלחות מחו"ל. חלקן משלחות של אנשי עסקים שמגיעות כדי למשל להתרשם מהחדשנות הטכנולוגית של ישראל או מהידע רחב ההיקף שהצטבר בתחום החקלאות כאן בארץ, משלחות אחרות הן של ספורטאים שמגיעים לתחרויות או לאימונים (למשל במהלך החורף, כשאירופה קפואה וקשה לשמור בה על שגרה ספורטיבית), ישנן משלחות בתחומי האמנות והתרבות, משלחות של דיפלומטים ועוד ועוד – כשהמכנה המשותף הוא כמובן המחויבות שלנו המארחים להעניק חוויה איכותית באמת, כזו שגם תשביע את רצון האורחים שלנו וגם תבטיח באופן כללי מוניטין גבוהים לישראל ותמשוך אלינו עוד משלחות.

חשוב להבין כי אירוח משלחות מחו"ל מחייב מומחיות וניסיון – גם בגלל שלכל משלחת אופי אחר וחשוב להתאים את אופי האירוח לאופי המשלחת, וגם כי כמעט תמיד הלו"ז של הביקור בארץ משתנה לאורך תקופת השהות בישראל וחשוב מאוד לספק מענה אפקטיבי לכל התרחשות ולכל שינוי, גם אם מדובר בהתראה קצרה מאוד.

התאמה מלאה למדינה ממנה מגיעה המשלחת ולאופי חבריה

המפתח לאירוח מושלם של משלחת מחו"ל הוא התאמה מלאה של תוכנית הביקור לאופי חברי המשלחת ולמאפיינים של המדינה ממנה היא מגיעה – שהרי למשל הציפיות של דיפלומטים הודים בני 40-50 שונות מאלה של קבוצת קולנוענים צעירים מצרפת. במקביל ישנו הרצון שאירוח המשלחת מחו"ל יחשוף בפניה את הפנים היפות והמרתקות של ישראל, וזאת בלי קשר למקום ממנו הגיעה המשלחת, כך שנדרש שילוב מדויק בין התאמה לאורחים לבין האטרקציות שמציעה ישראל.

מה כולל אירוח משלחות מחו"ל?

אירוח משלחות מחו"ל כולל מרכיבים שונים, ולמעשה אירוח המשלחת שלכם הינו מודולרי. בין השאר ניתן לבחור באיתור מלון מתאים לחברי המשלחת, הצעות לטיולים יומיים (וגם כמובן לפרקי זמן קצרים או ארוכים יותר), שירות הסעה (כולל VIP במידת הצורך), תיאום מתורגמנים לכל שפה, מציאת מסעדות ועוד.

עוד כולל אירוח משלחות מחו"ל הזמנת אולמות או חדרים לטובת ישיבות, כנסים ו-ועידות, וזאת אם מדובר בביקור עסקי, וגם תיאום מפגשים מרתקים עם גורמים ישראלים רלוונטיים במידת הצורך.

כתיבת תגובה

תפריט נגישות