אמבטיה או מקלחון: איך בוחרים נכון?

יש אנשים של אמבטיות ויש אנשים של מקלחונים, לכל אחת מהבחירות הללו יש את היתרונות הייחודיים לה – בעוד מקלחון תופס פחות מקום בחדר הרחצה ובמקרים רבים הוא גם הרבה יותר יחמיא לעיצוב של אותו החדר, הן בגלל האלגנטיות, החדשניות והיופי שלו – אמבטיה מאפשרת להתפנק וליהנות מהבילוי והשהייה בה.

עכשיו רק נשאלת השאלה מה יותר משתלם מבחינת העלויות של כל אחת מהאפשרויות – מכיוון, שעבור רובינו השיקול הכלכלי הינו שיקול עם הרבה משמעות, כמובן שהתשובה לשאלה הזאת תהיה חשובה ולעיתים אף תכריע את הבחירה אותה נעשה בסופו של דבר.

עלויות שיש לקחת בחשבון

העלויות של רכישה והתקנה אמבטיה או מקלחון משתנות ותלויות בפרמטרים רבים – ישנם מקלחונים ואמבטיות זולים ובסיסיים יותר וישנם כאלו חדשניים, מעוצבים ויקרים יותר. כמובן, שהתקציב אותו תקצו עבור מטרה זו יהיה אינדיבידואלי ובמקרים רבים ההמלצה היא לבחור באיכות, גם אם זה מצריך הוצאה כספית גבוהה יותר ממה שבאפשרותכם להוציא.

אך מלבד העלויות החד פעמיות של רכישה והתקנת מקלחון או אמבטיה, חשוב לשים דגש מיוחד על עלויות צריכת המים, מכיוון שעלויות אלו ילוו אתכם לאורך השנים בהן המקלחון או האמבטיה ישרתו אתכם. כידוע, עלויות המים בישראל הן גבוהות במיוחד ולא נראה כי בשנים האחרונות תהיה איזו מגמה של ירידה במחירים ואף להפך מכך.

כאן חשוב לציין, ששימוש במקלחון יחסוך לכם באופן משמעותי בכל מה שקשור לכמות צריכת המים,  כך שאם אתם עושים שיקולי עלויות לטווח הזמן הארוך, כנראה שהבחירה הנבונה יותר תהיה העדפת מקלחונים על פני בחירה באמבטיות.

עושים את השיקולים הנכונים

בכדי לעשות את הבחירה הנכונה והנבונה בין מקלחונים לאמבטיות, חשוב לקחת את כל השיקולים הרלוונטיים אשר יסייעו לכם לבצע אותה בחשבון ובין היתר: נוחות השימוש, התאמה לחדר הרחצה שלכם, הצרכים הפרטניים שלכם כמשתמשים וכמובן, עלויות הרכישה, ההתקנה והאחזקה.

בחינה מושכלת של כל אותם השיקולים וחשיבה לטווח הארוך יסייעו לכם בסופו של דבר לעשות את הבחירה המשתלמת והנבונה ביותר, לשביעות רצונכם המלאה.

כתיבת תגובה

תפריט נגישות