בניית אתרים מקצועיים

אנשים רבים, בעיקר בעלי עסקים או בעלי מקצוע חופשיים, פונים לחברות בניית אתרים כי הם יודעים שעליהם להופיע באינטרנט. "כולם שם אז גם אני חייב להיות שם". זו הרבה פעמים הגישה. היא לא גישה מוטעית אך זה לא נכון להסתכל על זה רק כך או יותר נכון יש לקחת בחשבון שיש עוד אלמנטים ונקודות שצריך לחשוב עליהם כאשר מחליטים לבנות אתר אינטרנט.

חברת בניית אתרים אחראית על בניית הבסיס, קרי בניית מערכת ניהול להפעלת האתר וכמובן את האתר עצמו. הרבה פעמים חברות בניית אתרים מתעסקות גם בצדדים אחרים כגון קידום אתרים ושיווק באינטרנט, אך את העבודה האמיתית, הממשית לאחר בניית האתר על בעל האתר לעשות. הוא יכול לעשות את זה בעצמו, הוא יכול לקחת עובד מטעמו שיעשה זאת והוא יכול לגייס חברה או גורם חיצוני אחר שיעשה זאת בשבילו.

הפעלת אתר אינטרנט הוא לא דבר מסובך אך הוא דורש זמן ומשאבים. הוא דורש תוכנית עבודה ברורה, חשיבה מקורית ויצירתית, היכרות עם הגולשים שנכנסים לאתר והבנה של הצרכים שלהם. לכן כאשר פונים לחברת בניית אתרים שתבנה אתר, יש לזכור שכאן העבודה לא נגמרת, אלא היא רק מתחילה.

מה צריך בשביל להפעיל אתר אינטרנט

מאמרים ותוכן מעודכן – אתר אינטרנט חייב להיות מעודכן כל העת. מדובר בדרישה שנובעת משני מקומות שונים שיש מה שקשר ביניהם. מצד אחד זו דרישה של גוגל בשביל שהאתר יזכה לקידום. אתר אינטרנט שלא נהנה מתוכן חדש ומעודכן יתקשה להתקדם במיקומים שלו בגוגל. מצד שני, גולשים שלא ימצאו באתר תוכן מעודכן, פשוט יעזבו אותו ויפסיקו להיכנס אליו ועם הזמן החשיפה שלו תדרדר. לכן חשוב מאוד לספק כל הזמן חומר מקצועי חדש לאתר.

אינטראקציה עם הגולש – אתרי אינטרנט כיום משמשים קרקע לקשר עם הגולש. זה קורה דרך פורומים, צ'אטים, תגובות ועוד. עלינו להיכנס על בסיס יומי לאתר בשביל לענות לשאלות של גולשים ולתת מענה שלם לצרכים שלהם. ככל שנגיב יותר מהר כך הגולשים יתרשמו יותר ממהירות התגובה שלנו וידעו שיש להם למי לפנות.

אירועים – במידה ואנחנו עורכים אירועים שונים, כנסים, סיילים, הרצאות וכדומה. אז עלינו לעדכן כל העת את לוח הזמנים של האירועים וכן לשווק אותם. אתר אינטרנט וסביבתו (רשתות חברתיות), משמשים כלי לשיווק לא רק שלנו ושל כל מה שאנחנו מוכרים או משווקים אלא גם של אירועים שאנחנו עורכים. לכן חשוב מאוד לשווק אותם בצורה נכונה ובאופן מיידי.

תמונות וסרטונים – על מנת שהגולש לא ישתעמם כאשר הוא נכנס לאתר הוא צריך לקבל כל הזמן תמונות וסרטונים חדשים. הם משמשים גם כאלמנט עיצובי וגם כפריטים שמוסרים מידע שימושי לגולש. ככל שיהיו יותר תמונות וסרטונים מעודכנים, הגולש ייהנה הרבה יותר מהאתר ויחזור להשתמש בו.

 

כתיבת תגובה

תפריט נגישות