בתי אבות סיעודיים – מתי זה יכול לעזור לנו?

אנשים רבים אינם מעונינים לרשום את הוריהם לבתי אבות סיעודיים מסיבות שונות בעקבות העובדה שהם רוצים להיות אלה שמטפלים בהוריהם כאשר הם מגיעים לגיל השלישי או כי הם חוששים שהם לא יקבלו את הטיפול הטוב ביותר בעבור הוריהם בבתי אבות סיעודיים, או שהם פשוט חושבים שהם מסוגלים להשאר לחיות בבית שלהם בלי כל מפריע.

הדבר בדרך כלל לא מתבצע על הצד הטוב ביותר, זאת משום כי לעתים אנו שוקעים בבוץ של חיי היום יום ואין לנו זמן לטפל בהורים שלנ. בחלק מהמקרים, ההורים שלנו פשוט לא מסתדרים לבדם בבית וזקוקים לעזרה צמודה.

לרוב הם לא יגידו לנו שהם זקוקים לעזרה, לעיתים זה נובע מתוך בושה והעובדה שלא נעים להם לומר לנו שהם צריכים עזרה. יחש עם זאת, חלק מהקשישים יעדיפו  שלא לומר לכם בגלל שה פוגע בכבודם העצמי, עצם ההודיה כי הם כבר לא מסוגלים להסתדר לבד.

אין ספק שמדובר  מצב לא פשוט ולא קל בכלל לשני הצדדים, גם להורים שלנו שהפכו פתאום להיות תלויים בנו או באחרים וגם לנו כאשר אנו רואים את הורינו נעשים תלויים בנו או באחרים ומצבם הבריאותי והנפשי לא כתמול שלשום.

בתי אבות סיעודיים הם פתרון אידיאלי לאותו מצב, שכן אתם יכולים להיות סמוכים ובטוחים כי ההורים היקרים שלכם נמצאים בידיים מקצועיות ובטוחות.

לרוב קשישים שמגיעים לבתי אבות סיעודיים מתאהבים במקום, שכן פתאום הם כבר לא יושבים בין ארבע קירות כל היום עם עצמם אלא רואים אנשים אחרים כל היום, בין אם מדובר בצוות המקום שעוזר בכל דבר ועניין, או בצוות הרפואי שתמיד נמצא נגיש באתר. אך בעיקר הדיירים הקשישים האחרים הם אלה שעושים את ההבדל שכן הפכו לשכנים וחברים חדשים. מעוניין במידע נוסף? טלפון של גלי צדק 072-2776-555

בתי אבות סיעודיים מעניקים להורים היקרים שלכם חיים הרבה יותר פשוטים בגיל השלישי, שכן הם לא צריכים לבשל אוכל בעצמם, הם מקבלים עזרה בכל פעולה פשוטה אותה היו רגילים לעשות לבד כגון מקלחת, הליכה, או אפילו סידור החדר שלהם.

ברגע שהוריכם מגיעים לגיל השלישי, בתי אבות סיעודיים הם הפתרון המושלם עבורם ועבורכם שכן אתם יכולים לישון בשקט בידיעה שבכל עניין ועניין שקורה בין אם במהלך היום או בין אם באמצע הלילה יש להורים שלכם את המענה לכך, לוגיסטי או רפואי.

כתיבת תגובה

תפריט נגישות