גמול השתלמות משמעותי, חשוב ומעשיר

חטיבת גמול השתלמות במכללת אינטלקט אקדמון מארחת מדי שנה יותר מאלף תלמידים, המגיעים מרשויות מקומיות, חברות ציבוריות וממשלתיות, ומהארגונים הגדולים ביותר באזור הצפון. לאורך השנים הפכה המכללה לבחירה הראשונה של ארגונים אלו עקב התנהלות מופתית, רמה גבוהה של לימודים, תנאים מעולים והמרצים הטובים ביותר שאפשר לבקש.

 

מדובר בקורסים רבים ושונים שמצד אחד מעשירים את עולמם של התלמידים ומחזקים את יכולותיהם, ומצד שני מעניקים ידע נחוץ להצלחה אישית וקידום, ולשגשוג הארגון עצמו. לפניכם סקירה קצרה של שניים מהקורסים המוצעים לזכאי גמול השתלמות במסגרת המכללה.

קורס איכות הסביבה

קורס איכות הסביבה במתכונת מורחבת הינו קורס מקיף, חשוב ומעמיק הנפרש על פני 120 שעות אקדמיות. בין היתר, הקורס עוסק בתקנות ובחקיקה הנוגעות לאיכות הסביבה, איכות האוויר, חומרים מסוכנים ים ומים. בנוסף, התלמידים יכירו גופים הממונים על שמירת הסביבה בארץ, לרבות רשות הטבע והגנים והמשרד להגנת הסביבה, וכן ילמדו על המשבר העולמי. עוד נושאים מרכזיים הינם תקן איכות הסביבה, רעשים והפרעות סביבתיות, חינוך סביבתי, טיפול תקשורתי באירועי איכות הסביבה, מושגי יסוד בבניה ובמטאורולוגיה, וכיוצא בזאת.

 

אין ספק כי בשנים האחרונות עולה תחום איכות הסביבה לכותרות, והוא נוגע כמעט לכל חברה וארגון בארץ ובעולם, החל במפעלים וכלה ברשויות מקומיות. התפיסה הציבורית מחייבת כיום שמירה מרבית על איכות הסביבה, וכך גם החוקים והתקנות והפיקוח על חברות מכל סוג וסדר גודל. למעשה, כל ארגון נדרש למצוא את האיזון בין רמת רווחיות נאותה ובין שמירה על איכות הסביבה, כאשר תדמית "ירוקה" תורמת רבות לקידום היבטים של מיתוג, מכירו ושביעות רצון של הלקוחות. קורס איכות הסביבה מקנה לבוגרים כלים מגוונים המסייעים לעמידה ביעדים אלו.

קורס פיתוח זיכרון

מדובר בקורס קצר יותר מהקודם אך חשוב מאוד לכל אדם בארגון, החל מבעלי תפקידים ניהוליים ועד לעובדים בתפקידים זוטרים יותר. הקורס שנפרש על פני 40 שעות כוללת הרצאות פרונטאליות ותרגול בקבוצה וביחיד. בין היתר, במהלכו נלמדים תהליכים של קליטה, שחזור ועיבוד זיכרונות, מתרגלים זיכרון לטווחים קצרים וארוכים, לומדים על תעתועי הזיכרון והתמודדות עימם, רוכשים טכניקות לקריאה יעילה, ואף לומדים להכיר בעיות כמו קשב וריכוז ודיסלקציה.

כולנו יודעים שזיכרון הוא כלי בסיסי להתנהלות היומיומית. ואולם, רובנו איננו יודעים כיצד לנצל אותו באופן מיטבי, נוהגים לשכוח ולהשמיט פרטים, ולכך יכולות להיות משמעויות כבדות בחיים האישיים וכמובן גם בחיים המקצועיים. קורס פיתוח הזיכרון במכללת אינטלקט אקדמון מעניק לכם כלים המשפרים ומעמיקים את היכולת לזכור, ולעשות שימוש אופטימאלי בכישרון יסודי ובסיסי זה.

 

למידע נוסף אודות הקורסים ולביצוע הרשמה פנו כעת לנציגי מכללת אינטלקט אקדמון בטלפון *9233.

כתיבת תגובה

תפריט נגישות