דברים שכדאי לדעת על קייטרינג לחתונה

ארגון חתונה יכול להיות אירוע מלחיץ ולא רק מהנה במידה ולא מתכננים את הכל בצורה נבונה וחכמה. חתונה מוצלחת עומדת בעיקר על 3 דברים:

  1. מיקום טוב לחתונה
  2. דיג'יי איכותי
  3. וקייטרינג מוצלח

במדריך זה נדבר על קייטרינג לחתונה ובעיקר על דברים שזוגות עלולים לפספס ולא לקחת בחשבון בגלל חוסר ניסיון.

שלב הטעימות

אין ספק שהשלב הכיפי ביותר בתכנון החתונה הוא שלב הטעימות. הקפידו על הדברים הבאים:

  • אכלו ארוחות קלות במשך היום – אכלו ארוחת בוקר טובה באותו יום וארוחת צהרים קלה מאוד. אתם תזדקקו להרבה מקום בבטן לשלב הטעימות. כמובן שיש להימנע מארוחת ערב, כי ארוחת הערב שלכם תהיה שלב הטעימות. אגב, שלב זה נמשך בין 3-4 שעות.
  • ביסים קטנים – לא משנה עד כמה טעים לכם האוכל אל תטעמו יותר מאשר ביס אחד או שניים מכל מנה. אחרת מהר מאוד תהיו שבעים ולא יהיה באפשרותכם לטעום את כל האוכל כולל הקינוחים.
  • הגיעו עם ההורים – חשוב מאוד להגיע עם זוגות הורים משני הצדדים. אל תוותרו על כך. הקפידו לתאם תאריך שמתאים לכולם. חוות דעת שנייה חשובה מאוד במצב זה במיוחד כאשר יש לכם ספקות לגבי המנות.
  • לדאוג שהשלב מתקיים בזמן אירוע – רוצים להיות בטוחים שרמת האוכל בשלב הטעימות תהיה בדיוק כמו באירוע עצמו? חשוב להגיע לשלב הטעימות בזמן שבו מתקיים האירוע. כך תדעו שאותו האוכל שמוגש באירוע הוא גם האוכל שאתם מקבלים בשלב הטעימות.

הגשה במזנונים

הוזלה של מחיר המנה – הידעתם שהגשה במזנונים יכולה להוזיל את העלות למנה ב 10-20 ₪? לכן כאשר אתם מרגישים שאתם חורגים מהתקציב, או שאתם רוצים לנצל אותו בצורה טובה יותר, קחו בחשבון שאפשר לעשות זאת בשילוב דוכני אוכל באירוע. יחד עם זאת, אין זה אומר שלא יהיו מלצרים באירוע.

שמירה על האוכל חם –  הבעיה במזנונים היא שקשה יותר לשמור על האוכל חם ולכן הוא עלול להיות פושר. לכן חשוב לוודא שכשאתם מזמינים שירות קייטרינג שיש באפשרותו לספק אוכל מספיק חם בדיוק כמו שאפשר לקבל את אותו האוכל אילו היה מוגש ע"י מלצרים.

מזנונים לא מתאימים לכל אירוע – הגשת אוכל במזנונים לא תתאים לכל אירוע ובמיוחד לא לאירועים מעל 400 איש. מדוע? כי כך יוצרו בחתונה תורות ארוכים וזה ממש לא יהיה נעים לאורחים שלכם. אפשר לפתור את הבעיה ע"י הוספת מזנונים נוספים, אבל זה יעלה לכם את התקציב וגם לא בכל גן או אולם ישנה אפשרות להוסיף מזנונים.

קבלת פנים בחורף

זוגות רבים מייחסים את מלוא החשיבות למנות העיקריות. אל תזלזלו בשלב קבלת הפנים. למעשה השלב האהוב ביותר אל אורחים רבים הוא דווקא שלב קבלת הפנים בזכות האוכל שלו. אם החתונה שלכם מתקיימת בחורף, חשוב לדאוג שהאזור מקורה בצורה טובה. לפעמים בגני אירועים מקימים אוהל, אבל יש בו פתחים שלא מצליחים לעצור את הקור. במידה ושלב קבלת הפנים מתקיים באוהל שהוקם בגן, יש לוודא שהוא חסין מפני פגעי מזג האוויר כמו קור. אפשר למקם גופי חימום ברחבי האוהל אבל  ישנה רוח פרצים, זה בהחלט לא יספיק.

 

 

כתיבת תגובה

תפריט נגישות