לימודי בישול 02 – כשהבישול הוא בנשמה

יש אנשים, שנדמה שבמקום דם, זורמים להם תבלינים בוורידים. אנשים אלו אוהבים לבשל, לאפות ובכלל, את כל מה שקשור לעבודה במטבח. אם גם אתם אוהבים את המטבח ואת כל מה שקשור אליו, מאמר זה הוא בשבילכם!

לימודי בישול באופן כללי

כאשר אדם אוהב תחום מסוים, הוא מסתקרן ממנו, מתעניין בו ורוצה לחקור אותו. כאשר מדובר באהבת אמת, הוא בדרך כלל לומד אותו לעומק וגם מצטיין בו. כמובן, עולם הבישול הינו רחב ביותר וניתן להתעמק בבישול בסגנון מסוים, באפיה, בתחום השוקולד ועוד. את מקצועות הבישול ניתן ללמוד באופן מקצועי במוסדות לימוד מובחרים בארץ ובעולם ואנשים רבים גם זוכים להתפרנס מתחום זה בנוסף להנאה הצרופה שבעיסוק בו.

לימודי בישול 02

לימודי בישול 02 הם למעשה ההמשך של לימודי בישול שלב 1, בהם לומדים את הבסיס של עולם הבישול. במהלך הלימודים של שלב 2 ניתן להרחיב תחום מסוים ולהעמיק את הידע והניסיון בו. תנאי חובה ללימודי בישול שלב 2 הוא לימודי בישול שלב 1, אלא אם ישנו ניסיון מוכח בתחום הבישול במשך כחמש שנים לכל הפחות. כמו כן, גם בעלי תעודת גמר של לימודי בישול 01 נדרשים להוכיח ניסיון בתחום של כשנתיים לכל הפחות מיום קבלת התעודה.

מלבד תנאים אלו, התנאי ההכרחי הראשוני הוא אהבת הבישול! אדם, שאיננו אוהב את כל הקשור במטבח, לא יוכל להצליח בתחום זה ולמנף אותו בתום הלימודים.

היקף הלימודים

תכנית הלימודים והיקף שעות הלימודים יכולים להשתנות בהתאם למוסד הלימוד, בו אתם רוצים ללמוד. באופן עקרוני, מדובר על כ-180 שעות לימוד בנושאים הבאים: טרמינולוגיה, תזונה, מרקים, רטבים, בקר, עופות דגים, תברואה והיגיינה, תמחור מזון ועוד.

בחירת מקום

בחירת המוסד הלימודי המתאים לכם בשביל לימודי בישול 02 נובעת ממספר גורמים: קרבה למקום המגורים, איכות הסגל, התאמת תוכנית הלימודים לשאיפות שלכם והתאמת שעות הלימודים לסדר היום שלכם. כמובן, יכולים להיות גם שיקולים אישיים נוספים, אך אלו הם הגורמים הנפוצים.

כתיבת תגובה

תפריט נגישות