האם אימון גופני אחת לשבוע יכול להיות מועיל?

הגעתם לנקודה שבה אתם בטוחים מעל לכל ספק כי אתם רוצים לזמן אל חייכם בריאות ולקחת על כך אחריות. כך, בחרתם לדבוק בתכנית אימוני כושר גופני הנערכת עם מאמני כושר אישיים. אחת השאלות השכיחות ביותר המגיעה אל המאמנים היא שאלת תדירות האימונים, ובעיקר האם אימון המתקיים אחת לשבוע יכול אכן לסייע לבריאות. כל המידע הנחוץ לכם, ממש כאן לפניכם.

כושר גופני
כושר גופני

נקודת ההנחה: כל פעילות גופנית מבורכת

מרבית המתאמנים שבוחרים להתחיל להתאמן עם מאמן כושר אישי רק אחת לשבוע, הם לרוב אנשים שמעולם לא התאמנו, כך שהם מעט חוששים להניע את גופם אחרי שנים שהם לא עשו זאת. זיכרו תמיד כי כל פעילות עדיפה על אפס פעילות, כך שבכל מקרה עדיף להתאמן, גם אם התדירות נמוכה וגם אם תמיד אפשר לעשות יותר. על כן, התחילו להתאמן גם אם זה אומר בצעדים קטנים. אימוני כושר אישיים יאפשרו לכם לצמוח ולגדול וכך גם להרחיב את מנעד הפעילות.

 

מה הסיבה שבגללה מתאמנים רק פעם אחת בשבוע?

מאמן כושר ידאג לשאול אתכם לפני הכל האם ישנה סיבה מהותית שבגללה החלטתם להתאמן רק פעם אחת בשבוע. לצד נתח המתאמנים שעושים זאת מאחר והם מעולם לא התאמנו, ישנם גם אלו הנמצאים בשיקום אחרי פציעה, או מתאמנים בעלי מגבלויות שונות שההמלצה להם מרופא המשפחה היא להתאמן בפורמט מסוים של אימונים ובתדירות מסוימת. על כן, כל מקרה מקבל את מלוא תשומת הלב מהמאמן, ובכל מקרה הנעת הגוף עדיפה על חוסר פעילות.

 

מה יכול לגרום לכם להתאמן יותר?

אימון כושר אישי הוא אימון המותאם אליכם ב-

100%. המשמעות היא שתוכלו ביחד עם מאמן או מאמנת כושר אישית לשפר את ההישגים שלכם וכך בסופו של דבר להתאמן יותר. פעילות גופנית מטיבה ומחזקת את הגוף וגם את הנפש, כך שיותר פעילות יכולה לעשות לכם רק טוב. מאחר ומדובר על אימון המתנהל בפורמט אישי, כל מגבלה שלא תהיה תילקח בחשבון תוך ביסוס תכנית שדרכה תוכלו להתחזק וליהנות מאימונים הנערכים יותר מפעם אחת בשבוע.

 

כתיבת תגובה

תפריט נגישות