צילום אירועים עסקיים מרובי סלבס

מקצוע הצילום הוא מורכב למדי וכאשר מדובר בצילום אירועים המורכבות אף עולה. בנוסף צילום של אירועים פרטיים הוא שונה במהותו מאשר צילום של אירועים עסקיים, ובמיוחד כאשר המדובר באירועים שמגיעים אליהם אישים מפורסמים. בצילום של אירועים עסקיים מרובי סלבס, המטרות הן שונות, זוויות הצילום שונות ולעיתים גם הציוד שונה. גם המחיר של צילום אירועים עסקיים הוא בדרך כלל גבוה יותר. על צילום אירועים עסקיים מרובי סלבס, בכתבה הבאה.

מה ההבדל בין צילום אירוע פרטי לצילום אירוע עסקי?

צילום של אירוע פרטי, כשמו כן הוא – תיעוד האירוע לצרכים פרטיים של האנשים המשלמים עבור צילום האירוע. זה יכול להיות בר מצווה, יום הולדת, חתונה, מסיבת רווקים או כל אירוע אחר, אך העיקרון המרכזי הוא – הצלם הוא איש מקצוע אותו שכרו האנשים אשר עורכים את האירוע, ומטרתו לשרת אותם בצורה הטובה ביותר ולתעד את האירוע הפרטי לשביעות רצונם. המחיר של צילום אירוע פרטי משתנה בהתאם לסוג האירוע, כמות המשתתפים והמוניטין של הצלם, ובדרך כלל הוא זול יותר מאשר צילום של אירוע עסקי.

המטרה של צילום אירוע עסקי לעומת זאת, היא גם לתעד את האירוע וגם לשפר את תדמית החברה באמצעות צילמום מיוחדים, מגנטים פולארויד, מסך לבן ועוד… אם הצלם הוא איש מקצוע העובד למען איש עסקים מסוים הוא מחוייב אליו ואמור להוציא תחת ידיו רק צילומים שיחמיאו לו עת יגיעו למדיה. אך אם המדובר בצלם המגיע מבחוץ (למשל מהטלוויזיה או מאתר אינטרנט מסויים) הוא פחות מחוייב למנהלי החברה, ויכול להיות חופשי יותר בצילום שלו.

בין אם המדובר בצילום אירועים עסקיים של משרדי עורכי דין, חברות פרסום, חברות בורסה או כל חברה אחרת, יש להקפיד על האופן בו מצולם האירוע. תמונות אלה יפורסמו במגוון אמצעי תקשורת (טלוויזיה, אינטרנט, עיתונות כתובה ועוד) ולכן חשיבותן עבור החברה המארגנת רבה ביותר.

כאשר הכוונה היא שהתמונות מהאירוע יפורסמו באמצעי התקשורת, הצילום יהיה מעט שונה. במקרה זה חשוב מאוד שהצלם יכיר את אופי החברה, את הנפשות הפועלות בה, את האווירה שמנסים ליצור באירוע וכולי, על מנת לתעד זאת. צילום אקראי של אנשים אינו מספיק בצילום של אירועים עסקיים!

מדוע מוזמנים מפורסמים לאירועים עסקיים?

אירועים עסקיים רבים נהנים להתהדר בשלל אורחים מפורסמים. כל מארגן אירועים יודע שסלבס מביאים תקשורת ולכן הזמנתם של אישים אלה נעשה בדרך כלל למטרות פרסום האירוע. על צלמי האירועים העסקיים להיערך לכך בהתאם, ולתת דגש מיוחד על צילום הסלבס הללו. צילום של מנכ"ל החברה עם אחד מהאנשים המפורסמים שהגיעו לאירוע, יכול להיות ההבדל בין פרסום האירוע בעיתונות לבין התעלמות כללית ממנו.

חשוב לזכור כי המפורסמים הם למעשה הטריגר לפרסום האירועים העסקיים הללו וזוהי לעיתים גם הסיבה שהם מוזמנים. על הצלם להבין זאת, ולהתחשב בכך במהלך צילום האירוע העסקי. אין צורך בדרך כלל לבקש רשות מהמפורסמים לצלם אותם ומומלץ שהתמונות שלהם יהיו כמה שיותר אטרקטיביות ומעניינות!

כתיבת תגובה

תפריט נגישות