הטיפים שיעזרו לכם לבחור מכונת שטיפה עבור הרכב שלכם

הטיפים שיעזרו לכם לבחור מכונת שטיפה עבור הרכב שלכם

אתם מעוניינים תמיד לשמור על ניקיון ברמה גבוהה מאד סביב הרכב שלכם. אחד הפתרונות הוא כמובן לפנות למכוני השטיפה, אבל אלו יקרים וגוזלים מכם זמן. כיום, יותר ויותר משפחות בישראל מעוניינות לרכוש מכונת שטיפה עבור הרכב שלהן היתרון כאן הוא ברור – השטיפה היא מהירה יותר, לא צריך לשלם על השירות, ואפשר להשתמש במכונה גם לשטיפה של הבית למשל, כך שמקבלים בעצם מוצר נוח מאד. אבל איך יודעים לבחור במכונה המתאימה? הנה כמה פרטים שכדאי לשים לב אליהם.

 

כך תבחרו במכונה המתאימה

  • לחץ המים – אחד הקריטריונים החשובים ביותר בבחירה של מכונות שטיפה מכל סוג, הוא לחץ המים שלהן. מדובר על כמות שנמדדת ביחידות ששמן בר. ככל שרמת הבר גבוהה יותר כך לחץ המים גבוה יותר, ובעקרון – לחץ מים גבוה יותר משמעותו ניקיון מהיר יותר. מכונות השטיפה היקרות ביותר פועלות בלחץ של יותר מ160 בר, והזולות ביותר בלחץ של 100 בר. כמו תמיד, גם בתחום של שטיפת הרכב – רצוי לבחור בממוצע. הדגמים שמספקים לכם שטיפה בלחץ שבין 1290 ל130 בר, הן המכונות המומלצות כמעט לכל דגמי הרכבים. כמובן שאם יש לכם רכב קטן במיוחד או דווקא רכב מסחרי גדול – יש לבחור רמות שונות של לחץ בהתאם.
  • צריכת מים – אל תשכחו שכדי להפעיל מכונות שטיפה אתם זקוקים למקור מים. לרוב מקובל לחבר את המכונות לתשתיות הברז של הבניין או הבית, אבל כמובן שזה מעלה מאד את צריכת המים. יש מכונות שטיפה שמצטיינות במיוחד בחיסכון משמעותי במים, וצורכות בממוצע כ7 ליטר לדקה, ויש בזבזניות זולות יותר. מצאו את האיזון המתאים, והתחשבו כמובן גם בגודל הרכב שלכם, תדירות הניקיון וכיו"ב. צריכה בזבזנית תתאים כמובן, לניקיון לעתים רחוקות יותר, אך צריכה חסכונית (גגם אם מחיר המכונה גבוה יותר) חיונית למי ששוטף באופן קבוע.

 

לשים לב גם למותגים

כמובן שיש גם מותגים שונים של מכונות השטיפה, רובן מותגים מהמזרח הרחוק או מותגים אירופאיים. רצוי לחפש ביקורות על מותגים שונים, ולמצוא את המותג שיתאים יותר מכל לשטיפת הרכב שלכם.

כתיבת תגובה

תפריט נגישות