מהי החשיבות הגבוהה של עבודות איטום?

מהי החשיבות הגבוהה של עבודות איטום?

במידה ויש לכם בעיה של נזילה, שנובעת מבעיות באיטום הבית שלכם, חשוב מאד שתטפלו בכך בהקדם האפשרי! חובה לפנות אל קבלן איטום שיוכל לספק לכם את הפתרונות הטובים ביותר ובזמן הקצר ביותר. אולם, מדוע בעצם הדבר דחוף כל כך? חשוב מאד שתבינו מה יקרה אם לא תזמינו איש מקצוע שיספק לכם מענה מהיר ויעיל לבעיה, ומה עלולות להיות ההשלכות של מצב כזה.

 

מה קורה אם לא מטפלים בבעיית האיטום?

  • נזילות לתוך הבית – התפקיד החשוב ביותר של עבודות איטום הוא בעצם למנוע את הנכיסה של מים לתוך הבית שלכם. אם אתם לא תטפל ובבעיה בזמן, מה שיקרה הוא שעוד ועוד מים יתחילו לחלל לתוך הבית שלכם. במצב כזה, כמובן שהדבר עלול להוביל להרס של הגבס ועוד חומרים שונים שמרכיבים את הבית שלכם, ואף להתפתחות משמעותית של עובש בכמויות גדולות.
  • סכנה לקריסת התקרה – מה יקרה לתקרה שלכם אם היא תמשיך להיות מוצפת בעוד ועוד מים? התשובה היא אחת – אם לא תזמינו עבודות איטום, היא פשוט תקרוס. לכל מים יש יכולת נשיאה מסוימת לכמות של מים, וכאשר הכמות המקסימלית עוברת, התקרה כבר לא תתפורר – אלא תהיה ממש בסכנת קריסה. תקרה קורסת זו כבר צרה צרורה, ויש כאן, מעבר לפגיעה החמורה בבית, גם סכנה לחיי אדם. קחו בחשבון שבאקלים הירושלמי של סופות שלגים – כלל לא מומלץ לקחת את הסיכון הזה!
  • פגיעה בערך הבית – כדאי גם לזכור שאלמלא אתם תזמינו איטום, הרטיבות תישאר, והדבר גם יפגע מאד בערך של הבית שלכם. אם אתם תרצו בעתיד לעבור דירה ולמכור את הנכס – הרי שתיאלצו למכור אותו במחיר נמוך מאד בשל בעיית הרטיבות – או שתצטרכו לטפל בה כשהיא כבר חמורה במחיר גבוה למדי.

 

למה לכם כל הבעיות האלה?

סקרנו את כל ההשלכות הקשות מאד שבעיות האיטום עלולות לגרום, אם לא מטפלים בהן בזמן. עולה השאלה, למה בכלל שתתעסקו בכל הבעיות הללו? במקום זה, צרו קשר עם קבלן איטום מקצועי שיגיע, יבדוק את המצב, וסיפק לכם מענה מהיר ואיכותי מאד.

כתיבת תגובה

תפריט נגישות