היכן מוצאים רהיטים מעוצבים לבתים?

רהיטים מעוצבים הם שם נוסף לריהוט המוכר כריהוט יוקרתי. לפריטי ריהוט יוקרתי מידה רבה של חשיבות באופיו העתידי של הבית או המשרד. בין אם הוא בסגנון קלאסי, כפרי הייטקי או אחר. אלו החללים בהם מתקיימים הרבה מחיינו הפרטיים,

רהיטים מעוצבים
רהיטים מעוצבים

ופרט להיותם מעשירים ביופיים עליהם להיות גם פונקיונאליים בשימוש יומיומי. רהיטים מעוצבים מתאימים לבתים פרטיים ענקי מימדים וגם כריהוט לסטודיו גבה תקרה ביפו, העובדה שהם מיוצרים לא פעם על פי הזמנה ייחודית נותנת אפשרות להתאימם לכול חלל. מעצבים של רהיטי איכות מאמינים במקוריות, ותמיד ישאפו לבטא את הסגנון האישי של המזמין, על טעמו וצרכיו המיוחדים.

מי מייצר רהיטים מעוצבים?

עיצוב רהיטים הם תחום של מעצבי על בענף, חלקם נחשבים אמנים במקצועם. רוב רהיטי היוקרה המשווקים בישראל הם מופיעים תחת מותגים של מעצבי על איטלקיים, ומציעים מגוון הצעות וסגנונות, מרטרו, דרך מודרני או הייטק או כפרי מעצבי על בכול העולם עסוקים כול העת בהגדרה מחדש של חלל המגורים. הם עושים זאת בעיצוב מסוגנן של רהיטי יוקרה לבית ולגן, מתוך התמקדות בסגנונות החיים המתחדשים כול העת ותוך בדיקת מערכת היחסים שבין אמנות עיצוב רהיטי יוקרה לבין התרבות והחברה בה אנחנו חיים. המטרה היא כמובן ליצור עבור מישהו את בית חלומותיו, גן העדן הפרטי שלו שבו לכול אובייקט בחלל סיפור משלו המשתלבת בהרמוניה הכללית.

הטרנדים אחרונים העולם הרהיטים

מותגי העל של ענף הריהוט היוקרתי מפתיעים כול העת בקו האופנתי שלהם, ובנועזות שלהם. הפריטים החמים בשוק כרגע הן ספות מרחפות, בין אם הן ניצבות על סטנדים מנירוסטה או בין אם הן מרופדות בעור משובח. הטרנד הזה סומן לראשונה במילנו בשנה שעברה, ומאז צבר לו מעריצים רבים. פריט ריהוט נוסף שנחשב עכשוי הם השולחנות האמורפיים. כאן מדובר בשינוי מגמה ברור בנושא שולחנות הקפה, בעלי הצורה המרובעת או המלבנית שחזרה על עצמה שוב ושוב. השולחנות האמורפים מעידים על רצון להשתחרר מהן, אל צורות אחרות, אמורפיות, הנדמות גם הם כמרחפות בחלל.

היכן מוצאים רהיטים יפים ומעוצבים וכמה הם עולים?

כדאי לקחת בחשבון כי מחירם של רהיטים בעלי קווי סגנון מיוחדים, רהיטים שהוענק להם עיצוב ייחודי עשוי להמריא לעשרות ואף מאות אלפי שקלים בעלות כוללת. מחירן של מערכות ישיבה יוקרתיות הינן הפריט היקר ביותר, וספקטרום המחירים כאן אחר לגמרי ממחירם של פינות אוכל או מטבחים למשל. כך או כך מדובר כאן בהשקעה רצינית, וריהוט יוקרתי הוא לא המקום חיפוש הנחות והוזלות משמעותיות. בדרך כלל גם אין מחירי סוף עונה על רהיטים מעוצבים במיוחד לא על ריהוט ייחודי. עם זאת, לא יזיק לערוך השוואות מחירים בין המעצבים השונים.לפני שמחליטים ללכת על ריהוט זה או אחר.

כתיבת תגובה

תפריט נגישות