"הצלחה פיננסית שקד יועצים בע"מ"- מדלגים מהצלחה להצלחה

יש שיגידו שחברה שבשמה מופיעה המלה הצלחה היא בעלת יומרה. אכן כן. יומרה היא מחויבות של המכירים בערך עצמם. הצלחה היא שמה של חברה שעושה הכול על מנת לזמן הצלחה ולאפשר לשואפים אליה להגשים את שאיפתם. שאיפה, רצון ומוטיבציה הם תנאים הכרחיים להצלחה אבל אינם תנאים מספיקים.

כיצד החברה מזמנת סיכוי לעסקים ולחברות להצליח? היא מסייעת להם באופנים רבים ומגוונים. היא מציעה להם סל גדוש של שירותים ומתאימה להם את השירותים הנדרשים להם לאחר בדיקה יסודית של צרכיהם.

מה החברה מספקת?

  1. ליווי פיננסי מול בנקים בפרט ושוק ההון בכלל, לרבות ליווי הנפקות.
  2. ייעוץ וליווי הקמת עסק, תכנון וביצוע תכניות עסקיות, בדיקות היתכנות וכדאיות כלכלית והערכת שווי שוק של חברות בתחומי הי- טק, מסחר ותעשייה.
  3. פתרונות מימון מגוונים לעסקים קטנים ובינוניים.
  4. ייעוץ פיננסי שוטף לקיבוצים ומושבים.
  5. ליווי כלכלי ובדיקות לקבלת מענקים במסגרת חוק עידוד השקעות הון ומדען.
  6. ניהול סיכונים, זיהוי גורמי סיכון, פתרונות לגיבוש אסטרטגיות פיננסיות.
  7. הערכות שווי.
  8. פקטורינג- מימון חוץ בנקאי שאינו מעמיס על מסגרת האשראי ומשפר את תזרים המזומנים מהפעילות השוטפת.
  9. ליסינג- לרכב ולציוד. בדיקת כדאיות לעסקת ליסינג בניית תכנית מימון המתואמות לצרכים וליכולות החברה והוזלה משמעותית של עלויות המימון.
  10. ליווי חברות בתהליכי מיזוג ורכישה (M&A).

 

מי מכם ששואלים, כמשוער וכצפוי, כיצד החברה מסוגלת לבצע את כל אלה- התשובה היא כי בחברת הצלחה פיננסית מועסקים כלכלנים, רואי חשבון, עורכי דין (מגישים חוות דעת מקצועיות בבית משפט) ויועצים ארגוניים המהווים מאגר ידע וניסיון שלא יסולאו בפז – אבל בהחלט ייאמדו בכסף שמרוויחים הלקוחות כתוצאה מהייעוץ ומהליווי. הצוות המאומן והמיומן בייעוץ ובליווי מאפיין את הצרכים של כל לקוח, את יכולותיו, ובונה לו סל שירותים נדרשים למיצוי הפוטנציאל, לייעול ההתנהלות השוטפת, להרחבת הפעילות ולמינופה ובעיקר- מציע מגוון פתרונות אפשריים, מיטביים, לאחר ניתוח מפורט ויסודי של כל המרכיבים.

 

השוק התחרותי, רווי המתחרים, ומורכבותה של הפעילות העסקית מחייבת הן אנשים פרטיים והן בעלי עסקים וחברות מסחריות- קטנים, בינוניים וגדולים- להסתייע במשאבי הידע והניסיון של אנשי מקצוע בתחום הפיננסי והכלכלי.

חברת הצלחה פיננסית שקד יועצים בע"מ" בונה את ההצלחה של לקוחותיה שלב אחר שלב, מהמסד לטפחות ומשם גבוה יותר לגג ומעליו- השמים הם הגבול… על מנת להתוודע אל מכלול התחומים שבהם תוכלו להסתייע בשירותיה של החברה אתם מוזמנים ליצור קשר ולקבל מידע מלא ומפורט ותשובה על כל שאלה. אין סיבה שתבזבזו זמן וכסף, שני משאבים יקרים ביותר, בניסיונות סרק, עקרים וסיזיפיים מן הסתם, לפעול במקום שאין לכם ידע וכלים לפעול באופן מושכל ואפקטיבי. חברת הצלחה פיננסית שקד יועצים בע"מ" לרשותכם ולשירותכם.

 

 

כתיבת תגובה

תפריט נגישות