השכרת רכב בחו"ל

אין ספק שלנסוע לחו"ל זה אחד הדברים האהובים ביותר על הישראלים. לראות קצת תרבויות זרות, ליהנות וכמובן לנקות את הראש מאווירת היום יום הישראלית שהיא ללא ספקת לפעמים לוחצת ומלחיצה. היעדים בחו"ל הם כל כך מגוונים וכמובן שניתן לטייל בערים הגדולות והמוכרות שם התחבורה הציבורית היא טובה אך לפעמים השכרת רכב בחו"ל היא גם אופציה.

תחשבו לדוגמא, שאתם רוצים להגיע למקומות מיוחדים, שהתחבורה הציבורית אליהם היא לא כל כך טובה ולכן הפתרון לכך הוא בהחלט השכרת רכב. השכרת רכב בחו"ל היא ברוב המקרים אופציה גם עבור משפחות שלא מעוניינות להיגרר עם ילדיהם בתחבורה הציבורית שלפעמים עשויה להיות קצת מלחיצה ולכן השכרת רכב היא בהחלט פתרון טוב.

כמובן, שבכל עיר גדולה בעולם תוכלו למצוא סוכנויות להשכרת רכב ואף כבר שתגיעו לשדה התעופה תוכלו למצוא סוכנויות להשכרת רכב ולהשכיר רכב שאתו תבלו את המשך החופשה שלכם. ברוב העולם, אף לא תהיו חייבים להחזיר את הרכב לאותו סניף של הסוכנות שממנה השכרתם את הרכב, אלא תוכלו לעשות זאת גם בסניף אחר.

איך להשכיר רכב?

ובכן, השכרת רכב בחו"ל היא לא סיפור מסובך במיוחד. כיום ניתן לעשות זאת בקלות דרך רשת האינטרנט ואף לבדוק שבעיר שאליה אתם מגיעים קיימת סוכנות להשכרת רכב וברוב הסוכנויות שמכבדות את עצמן אתם תוכלו לראות גם את מלאי הרכבים שאפשר להזמין ואף לראות את מחיר ההשכרה היומי שלהם.

בהרבה מקרים, אם אתם לא ממש רוצים להסתבך, לפעמים סוכנויות הנסיעות יציעו לכם חבילת נופש שלמה של טיסה מלון והשכרת רכב כך, שאתם לא ממש תצטרכו לדאוג לכולם, לפעמים רוב סוכנויות הנסיעות סוגרות את כל פרטי ההשכרה בארץ  וכאשר תגיעו לסוכנות בחו"ל תוכלו לחתום על הטפסים הדרושים ורק לקחת את הרכב.

כמובן שאם אתם מחליטים רק לאחר שהגעתם אל היעד כי אתם מעוניינים בהשכרת רכב, כפי שציינו ברוב הערים הגדולות יש סוכנויות להשכרת רכב שהן חלק מרשתות עולמיות, עם זאת, לפעמים יש סוכנויות קטנות יותר, שהן בהחלט לא פחות טובות. במקרים הללו, הרבה פעמים תצטרכו להשכיר את הרכב שיהיה פנוי עבורכם מבחינת הסוכנות.

דברים שכדאי לדעת

השכרת רכב בחו"ל דורשת ממכם לרוב למסור את תצלומי הדרכון שלכם, רישיונות נהיגה (לפעמים יש צורך ברישיון נהיגה בינלאומי אך ברוב המקרים רישיון הנהיגה הישראלי הוא זה שיספיק). וכן גם את פרטי חשבון הבנק שלכם ומספרי כרטיסי אשראי במידה ויצטרכו לחייב אתכם מכל מיני סיבות שונות.

חשוב מאוד, כאשר אתם בחו"ל ומשכירים רכב לדאוג לביטוח. אתם לא יודעים כמה תצטרכו לשלם במידה וייגרם נזק כלשהו לרכב. בנוסף, חשוב מאוד להחזיר את הרכב כאשר מיכל הדלק מלא ולא פחות חשוב מכך לדאוג לכך שהרכב יהיה נקי. אל תתפלאו אח"כ אם תקבלו במסגרת החשבונית פירוט על כך שחייבו אתכם על ניקיון הרכב.

כתיבת תגובה

תפריט נגישות