התאמת הבית לאנשים בעלי מוגבלויות

הטכנולוגיה הולכת ומתקדמת בצעדי ענק, ואנו רואים את זה בכל צעד ושעל. מי בכלל זוכר את הטלפונים הקווים של פעם, או איך להגיע ליעד בלי גוגל או וויז? לדואר הולכים רק כדי לקבל חבילה, אבל כל שאר ההתכתבויות נעשות בעולם המקוון. הכולות הטכנולוגיות מאפשרות לנו לשפר את איכות החיים בהרבה מאוד דברים. היא פותרת בעיות ועוזרת איפה שצריך. כיום יש לא מעט טכנולוגיה שנועדה לשפר את איכות החיים של אנשים בעלי מוגבלויות, עם פתרונות כמו מעלון אנכי ללא פיר.

כיום ניתן להתאים את הבית כולו לצרכים המיוחדים של אנשים בעלי מוגבלויות, ולאפשר להם לחיות חיים נוחים בבית שלהם. במקום שהם יתאימו את עצמם בקושי רב לסטנדרטים בבנייה ובעיצוב שלא נועדו עבורם, זה הרי רק טבעי שיהיה פתרון שמותאם ספציפית, ולפעמים ממש באופן אישי לצרכים שלהם.

פתרונות מתקדמים לאנשים בעלי מוגבלויות

  • מעלון אנכי ללא פיר – הפתרון האופטימלי והנוח ביותר להתקנה ושימוש, המעלון האנכי בעצם מהווה משטח מעלית שכן ניתן להתקינו ללא צורך בפיר, תוך כדי שימוש בחלל הקיים.
  • מעלון כיסא – ישנם מצבים בהם נעדיף להתקין מעלון שהוא כיסא בפני עצמו. מעלון זה דורש מעבר לישיבה על הכיסא, אשר עולה כפי שהוא במעלה (או יורד במורד) המדרגות.

פרטים טכניים

המעלון הפופולרי והאיכותי ביותר, שהוא המעלון האנכי ללא פיר, נע בקצב איטי של כשלושה סנטימטרים בשניה, בטיחותי ויעיל, נוח ונעים לשימוש. כל מטר לוקח, פחות או יותר, דקה, וניתן להתאים את הגודל של המשטח לצרכים הספציפיים שלכם.

חשוב לזכור כי מדובר במתקן חשמלי שנועד לשאת משקלים גבוהים, ומותקן לרוב בתנאים של בית מגורים פרטי. לכן, חשוב עד מאוד כי מי שמתקין את המעלון יהיה איש מקצוע מיומן אשר הוסמך להתקנת מכשירים אלו.

כתיבת תגובה

תפריט נגישות