כלים מומלצים למטבח

המטבח הוא הלב של הבית, ובשביל רבים מאיתנו, גם הלב שלנו נמצא במטבח. הבית הוא המבצר, אבל מבצר בונים כדי להגן על משהו, וכאן אנו מגנים על החשובים לנו ביותר, על המשפחה שלנו. באהבה אנחנו רוצים לגונן ולשמור, אבל גם לטפח ולפנק, ופינוקים מתחילים במטבח. לכן חשוב לוודא כי המטבח שלכם מאובזר כראוי, בכלים נוחים ופרקטיים, יפים ואטרקטיביים.

רשימה קצרה זו תציג בפניכם את הדברים שאתם פשוט חייבים להחזיק במטבח, חפצים כמו

סיר זכוכית קורנינג, או כלי מטבח של OXO.

רשימת הכלים למטבח שלכם:

  • קולפן ברמה גבוהה – כל מי שעבד במטבח מקצועי יודע, קולפן טוב משנה את החיים. האמת היא שגם אם לא עבדתם מעולם במטבח מקצועי, אפילו הבישול היומיומי בבית יכול להפוך למתסכל עד מאוד אם הקולפן לא עושה את עבודתו כראוי, ולצערנו יש בשוק יותר מדי קולפנים לא אמינים. עדיף ללכת מראש על קלפן OXO ו"לסגור את הפינה".
  • הופכן לחביתות – חביתה טובה היא פינוק אמיתי, אבל חביתה שהתרסקה במחבת זה פשוט מבאס. אם אתם מאלו שאוהבים חביתות, שזה פחות או יותר כולנו, ואפילו חולמים על לשדרג לאומלטים כשיש סבלנות וזמן, הופכן חביתות הוא פריט לא יקר שמשדרג כל ארוחת בוקר או ערב.
  • פורס ביצים – אוקיי, לא כולם אוהבים חביתות, רק הרוב. ועדיין, יש את אלו שמעדיפים ביצים קשות, או שפשוט רוצים, ובצדק, לגוון. יום ככה, יום אחרת, בכל אופן צריך לאכול טוב, ולאכול טוב מתחיל עם התעסקות מקצועית עם האוכל, ופורס ביצים ברמה, כזה שמחזיק לכמה וכמה שנים טובות, ופורס את הביצה כמו שצריך, זה לא מובן מאליו, וחשוב שיהיה אחד כזה בכל בית.

החשוב ביותר – כלי הבישול

אם כלי העבודה הבסיסיים כמו סכין טוב, קולפן ברמה, הופכן חביתות וכיו"ב הם באמת עניין בסיסי, אז הבסיס עליו עומד הבסיס הוא כלי הבישול עצמם.

סיר זכוכית קורנינג הוא כלי הבישול האולטימטיבי, גם במראה הדקורטיבי שבור המוסכמות, גם באיכות הבישול, גם בחיסכון באנרגיה. המגוון הרחב יאפשר לכם למצוא את הסט המושלם עבור המטבח שלכם.

כתיבת תגובה

תפריט נגישות