התקנת דשא סינטטי – לעבוד עם החברה המתאימה

התקנה של דשא סינטטי יכולה להתבצע מעל משטחים רבים ובשלל מקומות. החיסכון במשאבים מוביל יותר ויותר משפחות ומקומות ציבוריים להעדיף את הפתרון הסינטטי על פני זה הטבעי. בעזרת הדשא אפשר ליצור מתחמים שונים ואפשר לשלבו גם במקומות אשר אינם מפולסים לחלוטין.

ההתקנה של הדשא יכולה להיראות פשוטה. מדובר על מרבדים מוכנים שכל שיש לעשות הוא לשים אותם במקום הרצוי. על אף שהפעולה נשמעת פשוטה למדי, יש לשים לב למספר נקודות:

  • הדשא חייב להיות על גבי משטח חלק
  • חשוב לאטום את החלק עליו יונח הדשא
  • יש לתחם את הדשא

מסיבות אלו ורבות אחרות התקנת דשא סינטטי מתבצעת גם על ידי חברה מקצועית.

בחירת חברה המתאימה עבורך

החברה המתאימה עבורך צריכה להיות אחת שמסוגלת לבצע את העבודה הנדרשת במקצועיות רבה. התקנה נכונה תשאיר לך מתחם שכיף לבלות בו. מתחם זה ישמש אותך לאורך שנים רבות וזאת תודות לאיכות הגבוהה בה מיוצרים המרבדים. בחיפוש אחר חברה להתקנת דשא סינטטי כדאי לבחון מה הניסיון של החברה ולראות עבודות קודמות שלה.

גם באתר האינטרנט של החברה יהיו תמונות של פרויקטים שהיא כבר ביצעה. בהתאם לאותן תמונות תהיה לך אפשרות להעריך אם היא תהיה מסוגלת לבצע התקנת דשא סינטטי אצלך. בנוסף, כדאי לפנות את תשומת הלב לשיחה הראשונית, לתאר מהו הצורך שלך ולשמוע מהחברה אם יש לה ניסיון מתאים למשימה.

התקנת דשא סינטטי בצורה הנכונה

התקנה נכונה של דשא סינטטי תתבצע בשלבים. בשלב הראשון יש להכין את השטח. כל מה שנמצא מתחת לדשא יכול להוות נזק. לכן, יש לנקות את המצע, לרסס נגד עשבים, להנמיך את גובה האדמה, לפזר שכבת מצע ומעליה יריעה מתאימה שתמצע בעתיד הגעה של עשבייה (אם זו תצמח) אל הדשא.

לאחר ששלב ההכנה הסתיים אפשר להתפנות לשלב התקנת דשא סינטטי. בשלב זה יש לפרוס נכון את יריעות הדשא, לחתוך את המרבדים, להדביק את החיבורים בניהם, להוריד את התפרים, לחזק את הדשא לקרקע ולפזר תערובת חול מיוחדת כדי לשפר את היציבות של הסיבים. לאחר מכן ניתן ליהנות ממשטח דשא חדש ונעים.

כתיבת תגובה

תפריט נגישות