וילונות רומאים איכותיים

החלטתם שהגיע הזמן להתחדש בוילונות רומאים? החלטה נכונה! עם מגוון רחב של צבעים, מידות ואפשרויות אנו גאים להציע לכם וילונות איכותיים, יפים ובמחירים משתלמים במיוחד. אז אם אתם מתלבטים כיצד לבחור וילון רומאי ומה חשוב לדעת – הטיפים הבאים נכתבו עבורכם.

 

מה זה וילון רומאי

כיום, ניתן למצוא בשוק מגוון רחב של וילונות, וילון מיוחד ושונה שינו הוילון הרומאי. וילון רומאי הינו וילון בעל מראה ייחודי אשר נפתח ונסגר בתנועה אנכית, מעלה ומטה. בזמן תהליך הקיפול, הבד מתקבל כלפי מעלה.

וילון רומאי מאופיין בשלל סוגי צבעים, איכויות וסגנונות ועל כן הוא מתאים מאוד לבתים ומשרדים.

איך לבחור וילון רומאי

  • איכות היצרן – חשוב מאוד להקפיד כי אתם בוחרים בוילון איכותי. וילון איכותי יראה טוב יותר, יחזיק לאורך זמן ויהיה בעל תחושה נעימה ואיכותית למגע.
  • עיצוב – כאשר נבחר וילון רומאי, נחשוב על העיצוב הכללי של חלל החדר. שאלות חשובות שכדאי לשאול הם: מאילו צבעים מורכב החלל, האם אנחנו רוצים שהוילון יהיה בצבע מסוים ומה הסגנון שאנחנו רוצים שחלל החדר ישדר.
  • גודל – ניתן למצוא וילון רומאי במגוון גדלים, ועל כן חשוב להגיע מוכנים עם הגדלים המתאימים. בחירת הגודל הנכון היא משימה חשובה, שכדאי להשלים טרם הקנייה.

 

וילון רומאי – מחיר

פרמטר חשוב שיש לשקול בעת רכישת וילונות רומאיים הינו: מחיר. כמה עולה וילון רומאי? זה תלוי. המחיר מושפע מהנקודות שציינו קודם לכן – איכות, עיצוב וגודל. ניתן למצוא וילונות החל מ 300 ₪ ועד כמה אלפי שקלים.

המחיר משפיע על הבחירה שלנו ועם זאת חשוב לא להתפשר על האיכות. יש למצוא את האיזון שמתאים לנו בין וילון איכותי ויפה לבין מחיר שמתאים לנו.

סוגי וילונות רומאיים

כיום, יש בשוק שני סוגי וילונות רומאיים. סוג אחד הינו וילון רומאי קלאסי אשר מקנה מראה קלאסי, אלגנטי ומסודר. הוילון נתפר בעזרת מקלות פיבר לרוחב הוילון. הסוג השני הינו וילון רומאי רך אשר מאופין בתפירה ללא מקלות פיבר ומעניק מראה כפרי ורומנטי.

 

מחפשים וילונות רומאים? אתם מוזמנים להיכנס לאתר של וילונות רפאל, בו תוכלו למצוא את כל סוגי הווילונות הקיימים בשוק, לבחור איזה סגנון מתאים לכם ואפילו להתייעץ איתם.

 

 

כתיבת תגובה

תפריט נגישות