חופשה זוגית באילת בלי הילדים – כך תבלו אותה – טיפים

סוף סוף לחשוב רק על עצמכם, לזרום רק אחד עם השני ולא לחשוב מתי הקטן חייב לישון צהרים, מה יסייע לגדול לא להשתעמם ואיך לעשות את הנסיכה שלכם מאושרת. בפעם האחרונה שחיפשתם מלונות באילת 5 כוכבים בררתם על דיל משפחתי- סוויטה או שניים שלושה חדרים עם דלת מקשרת. אתם מאמינים שהפעם החיפוש שלכם אחר מלונות באילת 5 כוכבים איננו כה מורכב- אתם משאירים את השבט בבית ויוצאים יחד להיזכר בקסם הזוגי שאופסן בבוידעם בשנים האחרונות.

אילת בהרכב זוגי

אז נכון שאת רוב המלונות באילת 5 כוכבים ממלאות משפחות, בטח בתקופות התיירות העמוסות, אבל גם לא מעט זוגות מבלים בעיר הקסומה הדרומית שיכולה להיות גם רומנטית. בילוי בהרכב זוגי באילת הוא מפנק, קסום, מרגיע, ממלא ומטעין ואם בחרתם בכזה עשיתם בשכל. הבילוי הזוגי באילת יתחיל כבר בשלב התכנון- כדי ליהנות מבילוי דרומי בלתי נשכח רק בזוג הקפידו על הכללים הבאים:

  1. עיתוי: אל תיסעו לאילת בתקופות התיירות העמוסות. לא בחגים ולא בשבועיים האחרונים של אוגוסט. נסיעה לעיר מחוץ לעונת התיירות נחוצה כדי לאפשר לכם ליהנות, להתבודד, להתרכז בעצמכם כשהקטנטנים שלכם אצל סבא וסבתא.
  2. לינה: בחרו מלון שיאפשר רומנטיקה וזוגיות. מה זאת אומרת? כולם יודעים כי יש אין סוף  מלונות באילת 5 כוכבים- רובם מהממים, מפנקים, מאובזרים ומאפשרים בילוי ברמה גבוהה ביותר. מלונות באילת 5 כוכבים המיועדים לזוגות בלבד אין הרבה- אבל הם קיימים. השתדלו להתמקם באחד מהם או בצימרים או מלונות בוטיק. אם תבחרו במלון שאיננו כזה זה גם בסדר, כל עוד לא תגיעו בזמן החופשות של מוסדות החינוך. אל תתפשרו על המלון ועל רמתן- חפשו מלון מפנק המציע שירות איכותי ונופש מפנק. חדר מרווח ומפנק, אוכל משובח ואיכותי, ספא מהודר ומאובזר- כל אלה ועוד ישלימו את חווית הבילוי שלכם ויעזרו לה להפוך לחופשה זוגית רומנטית. עצם הניתוק והחופש מהילדים ועצם העובדה שסוף סוף יש לכם זמן לעצמכם יתרמו מאד להנאה. אל תתנו למלון מאכזב, ילדים מצווחים בברכה או חדר אוכל מצחין להרוס לכם את הזמן הקסום והנדיר שלכם יחד.
  3. חישבו על הילדים אבל לא כל הזמן: השאירו את הילדים אצל מישהו שאתם סומכים עליו לחלוטין. השאירו מספרי טלפון, רשימת הוראות והנחיות לניהול הבית. עשו כל שנחוץ כדי שתוכלו להדרים ולבלות בעיר הקסומה עם שקט נפשי.
  4. חישבו על רומנטיקה: בעת תכנון הבילוי חישבו רומנטיקה, מלאו את האוויר והתכניות ברומנטיקה ואווררו את הקסם של הזוגיות שלכם שהתכסה בנפטלין. קשה להגדיר מהי רומנטיקה אך כולם יסכימו כי מה שתורם לה זה בעיקר הפרטים הקטנים. הרומנטיקה שתתבטא בפרטים הקטנים תלווה אתכם בדרך לאילת ובמהלך השהייה בה- עצרו בדרך הארוכה לאילת בכמה אטרקציות רומנטיות ושלבו את הנסיעה הארוכה בביקור בנקודות נוף וטבע שישרו עליכם קסם- היפכו את הנסיעה לאילת ליום טיול או לילה רומנטי. תוכלו לערוך סיור בלב המדבר סמוך למערת הקמח בהר סדום, לצפות בכוכבים המנצנצים בלילה חשוך במצפה רמון, לעשות טיול לילי- ישנם מסלולי טיול לילי רבים בדרום הארץ, למשל בבקעת הורקניה וכמובן הקפידו לחלוק סעודה או קינוח משותפים באחת העצירות שבדרך וכך תתחילו את הבילוי הזוגי הנדיר שלכם בסימן של קסם שיימשך כל עוד תהיו יחד בלי הנספחים המתוקים שלכם. בעת החופשה באילת בקרו במיקומים רומנטיים ועשו פעולות זוגיות מקרבות. הקפידו לשלב בביקור כמה שיותר בילויים רומנטיים- ארוחה במסעדה רומנטית, צפייה בסרט שכולו סיפור אהבה וטיול לאורך החוף בשעות אחר הצהריים וכמובן כמובן אל תפספסו שקיעה בים סוף.

בילויים רומנטיים באילת

אחד התנאים לחוויה רומנטית מושלמת קשורה בבחירת המלון. מלונות באילת 5 כוכבים ובהן סוויטות מפוארות ישוו לחופשה שלכם בדיוק את האווירה הנדרשת. אתם תופתעו לגלות את ההיצע המדהים שיש לאילת בגזרת הבילויים הרומנטיים- אז בעת השהייה שלכם באחד ממלונות באילת 5 כוכבים עשו גם את אחד מאלה ותהפכו את החופשה הזוגית הנדירה שלכם לבלתי נשכחת:

  1. בילוי באילת ללא הילדים חייב לכלול שיט רומנטי. תוכלו לבחור שייט בסירה משותפת או בסירה פרטית. הכי הכי כיף ומיוחד יהיה שיט ביאכטה מאובזרת. ניתן להשכיר יאכטה הכוללת מתקני ספא- ג'קוזי, סאונה, אמבט ועוד ולבלות שם כמה שעות של ניתוק ופינוק. דמיינו את הניתוק, האווירה והרומנטיקה ביאכטה מפנקת, כשברקע מוזיקה מתנגנת, ההרים והנוף מהווים תפאורה מושלמת, מתקני הספא מאפשרים לכם להתפנק ואתם גם יכולים לשבוע מארוחה רומנטית אישית שתוגש על הסיפון.
  2.  ספא, ספא ושוב ספא. אחד הדברים הכי מתסכלים בטיול עם ילדים זה שאין להם מה לחפש בספא. אז עכשיו כשאתם מטיילים לכם לבד, ספא זה המקום בשבילכם- אתם חייבים לבלות יחד לא מעט בספא מפנק. ספא של המלון או ספא חיצוני- הזמינו טיפול זוגי, טבלו באמבט מפנק, שכשכו בג'קוזי מבעבע רותח והתמסרו לתחושת החירות והקרבה. אגב, "ספא" מיוחד ויוצא דופן הוא ריף הדולפינים, שם תוכלו ליהנות ממגוון טיפולי מים מרגיעים, מפנקים וייחודיים.
  3. טיול זוגי לאור הכוכבים, בשקט של הלילה הוא ללא ספק אחד הבילויים המומלצים בעיר הדרומית המדברית הקסומה. סעו לטיול שכזה, התמסרו לאווירה טומנת הסוד ותיהנו מקסם וחוויה בלתי נשכחים.
  4. גם טיול יומי בשמורות טבע סמוכות – למי שאוהב את זה – יכול למלא בילוי זוגי שלכם ולהנעים את שהייתכם.
  1. פעילות מהנה נוספת שאי אפשר לעשות עם הילדים באילת ואפשר ועוד איך להשלימה בלעדיהם היא ספורט ימי או ספורט אתגרי- טיול ג'יפים, טרקטורונים או אופנועים, צלילה, סירת מירוץ, אופנוע ים ועוד ועוד.

כתיבת תגובה

תפריט נגישות