חוששים שבוצע בכם הליך רפואי שאינו כשיר – קודם כל התייעצו עם עורך דין רשלנות רפואית

אנשים אשר חוששים כי בוצעה על גופם פעולה, אשר הסבה להם נזק רפואי, ומעוניינים להתחיל בהליך של הגשת תביעה בגין, רשלנות רפואית, יכולים ׳לקחת את הזמן׳, להתייעץ עם עורך דין מתאים, זאת משום שתוקף ההתיישנות של תביעה בגין רשלנות רפואית עומד על 7 שנים. הסיבה שאנו ממליצים לכם לשקול באופן מעמיק את הנושא, היא משום שמדובר בהליך רגיש, שבמקרים רבים מוכיח כי ההוצאה הכספית על התביעה, איננה מכוסה גם במקרים בהם תקבלו פיצוי כספי. לכן התייעצות עם עורך דין – רשלנות רפואית היא חלק בלתי נפרד מההחלטה שלכם.

 

מדוע חשוב לבחור עורך דין המומחה בתחום הרשלנות הרפואית?

כאמור, תביעות העוסקות בתחום הרשלנות הרפואית, דורשות התייעצות עם עורך דין מקצועי, אשר מבין ויודע את כל הפרטים הן בצד המשפטי של התביעה והן מהצד הרפואי. הדבר החשוב ביותר בהליך משפטי זה, הוא הבחירה של האדם אשר ייצג אתכם בתביעה, הלא הוא עורך דין. רשלנות רפואית מחייבת השכרת שירותיו של עורך דין, המתמחה בדיני נזיקין בתחום הרפואי, זאת משום שמדובר בתחום רגיש ומורכב, אותו קשה להוכיח במקרים רבים. בחירת עורך דין שאינו ׳משופשף׳ בתחום זה, עלולה להוביל להוצאות ולהפסדים כלכליים.

 

איך בוחרים עורך דין – רשלנות רפואית ?

  1. בחרו במשרד מוסמך לעורכי דין מקצועיים בתחום סציפי זה.
  2. התעניינו במקרי העבר של אותו העורך דין שהותאם לכם, ועוסק בתחום הרשלנות הרפואית.
  3. הרחיבו את הידע הכללי שלכם בנושא, והתעניינו במקרים דומים לשלכם.
  4. התייעצו עם יותר מעורך דין אחד ורק לאחר מכן בצעו החלטה שקולה והגיונית.
  5. בדקו את הרקע של העורך דין בו אתם מעוניינים לבחור. מומלץ שלא לבחור בעורך דין שלא צלח במקרים עליהם לקח חסות בעבר, ודומים למקרה שלכם.
  6. התייעצו עם לקוחות העבר של אותו עורך דין רשלנות רפואית.

אמנם זה נראה כי מדובר בעבודה לא פשוטה מהצד שלכם, עוד לפני ששכרתם את שירותיו של העורך דין, אך בדיקה מעמיקה ודקדקנית זו, תמנע מכם אכזבה במקרה בו הסיטואציה הרפואית שלכם איננה נחשבת לרשלנות רפואית, או בעלת קשיים להוכיח רשלנות זו. בנוסף, בדיקת רקע על העורך דין אותו תבחרו, תאפשר לכם להימנע מהוצאה של כספים לחינם.

כתיבת תגובה

תפריט נגישות