אבקת חלבון איזו פלקס – רק לספורטאים?

 

אבקת חלבון איזו פלקס היא אבקת חלבון המורכבת ממי גבינה, אשר מעניק יתרון ביולוגי על פני חלבונים אחרים המונפקים מביצים, בשר, סויה או מזונות אחרים התורמים חלבון לגוף.

שימוש נכון באבקת חלבון איזו פלקס תסייע לגוף בבניית מסת שריר באופן טבעי, נכון ותוך שמירה על בריאות וחיזוק השריר.

 

בניית שרירים חשובה לכל אחד, בכל גיל, אך רלוונטית במיוחד לעוסקים בספורט. מרבית בני האדם צורכים כמות חלבון מועטה שאינה נותנת מענה לצרכי הגוף, וכן לא יודעים להבדיל בין סוג החלבון ומקורו, מה שמעכב את בניית השריר ולא מאפשר התפתחות תקינה. הגוף זקוק לחלבון המורכב מחומצות אמינו וביכולתו לשמש אבני יסוד לבניית השרירים ושמירה עליהם.

כאשר מבקשים לבנות מסת שריר ולחזק את הגוף חשוב בנוסף לשימוש באבקת איזו פלקס גם להקפיד על תזונה מותאמת וביצוע ספורט וכושר בצורה מבוקרת. אין להעמיס על הגוף מעבר ליכולתו ויש להעלות את הקצב בהדרגה ותוך שמירה על התפתחות מבוקרת. מטרת תוספת החלבון אינה לייצר שרירים מדומים למראית עין הבנויים בעיקר מנפח, אלא לסייע בעדו לבנות את השרירים בהתאמה לגוף על ידי קבלת כל צרכו הן ממקורות מזון, הן מביצוע פעילות גופנית והן מהתוסף הטבעי.

איזו פלקס הינו פטנט רשום של חלבון מי גבינה המופק על ידי מיצוי אבקת חלבון בחום נמוך, תהליך השומר על יתרונותיו הטבעיים, ומכיל חלבון בעל ערך ביולוגי רב המופק ממכלול ערב רב של חומצות אמינו בנוסחה מדויקת. יעילותו מוכחת הן בשל ריכוז גבוה של חומצות האמינו והן בזכות תהליכי סינון ובידוד מתקדמים בעזרתם הוא מופק. כמו כן מדובר במוצר המגיע בטעמים שונים, אך הינו דל שומן וללא ממתיקים מלאכותיים. הכמות המומלצת לשימוש היא 20 גרם מנת חלבון כתוסף לכל ארוחה

שימוש במוצר אבקת חלבון איזו פלקס מבית סולגאר מבטיח שימוש במוצר איכותי אשר בעזרת נוסחה ייחודית ומתקדמת מעניק זמינות וספיגה גבוהה יותר של המוצר בגוף ובכך יעילות גבוהה יותר. אין מדובר במוצר מתרכובת כימיקלית אשר מעמיסה את השריר בנפח חסר ערך, כי אם במוצר טבעי אשר מחזק את הגוף ובונה את השרירים בצורה טבעית, כאשר הוא משולב לצד אורך חיים בריא ופעילות ספורטיבית מתונה ומבוקרת. היכולת להתמיד בעשיית כושר מושפעת אף היא משימוש בחלבון זה, שכן בנייתו האיטית של השריר מוסיפה לכוח הסיבולת ומאתגרת את הפעילות הספורטיבית והעיסוק היומיומי בספורט על סוגיו השונים.

חברת סולגאר מתמחה בתחום אורח חיים בריא ושילוב תוספי בריאות ופתרונות טבעיים לבעיות ותחלואות כפתרון נקודתי וכטיפול מונע, בזכות עשרות שנות מחקר וניסיון.

כתיבת תגובה

תפריט נגישות