טוב לדעת! בדיקות רנטגן עד הבית

בדיקות הרנטגן הן בדיקות הכרחיות במקרים רבים. למרות הקרינה שכל כך חוששים ממנה אנחנו רואים את מכשיר הרנטגן שנמצא בשימוש יומיומי במרפאות השיניים, בבתי החולים ועוד. היות והאבחון המדויק לפעמים יוכל להיעשות רק בעזרת מכשיר הרנטגן ועל כן קשה לנו להתמודד בלעדיו.

כמובן שמי שלא אמור להיחשף לקרינה או להיות נוכח בחדר בעת הצילום לא יישאר במקום וגם זה שכן נשאר כדי להיות עם החולה במקרה ומדובר בתינוק או ילד קטן שלא יכול להישאר לבד, וכמובן גם החולה עצמו שהוא זה שנזקק לצילום מקבל את המעטה הכבד והמבודד העשוי מעופרת, על מנת להגן על האזורים הרגישים שאותם לא צריך לצילום.

מי צריך צילומי רנטגן עד הבית?

צילומי רנטגן עד הבית זה צורך שאנחנו פוגשים די הרבה ועד היום לא ידענו בכלל שהוא קיים. אנשים מבוגרים או נכים שנזקקו לצילום רנטגן כלשהו, נהגו להיעזר בלוגיסטיקה מורכבת להגיע אל המכון שם צילמו את מה שהיה צריך לצלם. ברור שהדבר דרש היערכות רבה גם מצד המצולם וגם מצד המלווה או בן המשפחה שהיה צריך לפנות מזמנו על מנת לשנע את החולה המוגבל או הקשיש אל המכונית ולסייע לו להתיישב במכונית, לאפסן את עגלת הנכים בתא המטען, ובהגיעם אל היעד שוב לעבור את כל הפרוצדורה הזו וכל זה בשביל מה? עבור צילום רנטגן שבקלות יכלו להביא אליו הביתה…

אנשים ידועים וחשובים – רוצים את הצילום בבית

לא רק אנשים מוגבלים יכולים ליהנות מצילומי הרנטגן אצלם בבית. גם אנשי ציבור ידועים או אנשים מכובדים שלא יאה לכבודם להגיע ולשבת בתור כאחד האדם על מנת לבצע את צילומי הרנטגן. אנשים אלו הם בדרך כלל בעלי הון ויש להם את האפשרות להתפנק ולהזמין את השירות עד הבית.

אז לא משנה מה הסיבה. טוב לדעת שקיימת אפשרות כזו שחוסכת מהחולה את הטרחה להגיע למכוני הצילום השונים על מנת לבצע את הצילום הנדרש. מובן שהדבר חוסך גם את זמן ההמתנה בתור. כך שמי שמסוגל להרשות זאת לעצמו הרי שמדובר בפתרון מעולה ממש.

כתיבת תגובה

תפריט נגישות