טיפים והמלצות לשימוש בצמחיה מלאכותית

טיפים והמלצות לשימוש בצמחיה מלאכותית יוקרתית

צמחייה מלאכותית היא בעצם תחלופה לצמחייה רגילה. על אף שתמיד יקומו מתנגדים שיעדיפו את הצמחים הטבעיים הרגילים יש אנשים רבים שיעדיפו לעשות שימוש דווקא בצמחייה מלאכותית. עם מגוון רחב של אופציות מגוונות, הדמיה מדויקת של צמחייה אמיתית ואפשרויות תחזוקה מוזלים ופשוטים יותר אין ספק מדוע מדובר במוצר פופולרי במיוחד שהולך ותופס תאוצה בשנים האחרונות.

היכן נוכל למקם את הצמחייה המלאכותית שלנו?

ראשית נאכל שיש צמחים מלאכותיים שמוסיפים לבית או למשרד כדי להוסיף מעט חן ונוי לצורך שיפור האווירה במקום ולצד אלה ישנם מתחמים שלמים המעוצבים בצמחייה מלאכותית. צמחיה מלאכותית יוקרתית לא יקרה כפי שחושבים ואם מסתכלים על זה בטווח הראש המצריך תחזוקה שוטפת, חומרי הדברה, מים וזמן ומאמץ לתחזוקה, כיסוח וגיזום – הרי שברור שהיא עדיפה במקרים רבים. איננו רוצים להחליף אותם לגמרי בצמחייה חיה כיוון שזו חשובה לקיום שלנו על כדור הארץ כמובן וליצירת חמצן אולם במקרים רבים זה בהחלט יכול להוות יתרון משמעותי כמו במשרד, בבתי ספר ומוסדות שונים ולעתים בגינות פרטיות רבות גם כן.

היתרונות החשובים של הצמחייה המלאכותית:

  • לא מצריך תחזוקה מיוחדת – בעוד צמחיה אמיתית תצטרכו לטפל בה היטב: השקיה, הדברה, זיבול, גיזום ועוד. הרי שבצמחיה מלאכותית הרבה יותר קל לטפל. כאשר מדובר בדשא מלאכותי/סינטטי אין צורך בטיפול מיוחד. בצמחיה מסוג אחר כדאי להעביר מפעם לפעם מטלית לחה על הצמח/העץ אם הוא נמצא בתוך הבית/המשרד הוא עשוי לצבור אבק. במידה והצמחייה נמצאת בחוץ ניתן להשקות אותה עם צינור כמו שמשקים צמחיה רגילה רק לא בהגזמה מבחינת כמות המים.
  • חיסכון בטווח הארוך – בשל הטיפול ועלויות הטיפול הנדרשות בדשא וצמחייה חיה היא יותר יקרה בטווח הארוך ולכן צמחיה מלאכותית יוקרתית עף אל שבטווח הקצר היא מעט יקרה יותר היא חוסכת לכם הרבה זמן, מאמץ וכסף בטווח הארוך.
  • מגוון גדול – ניתן ליהנות מאינספור סוגים של עצים, צמחים ופרחים בעיצובים וסגנונות שונים העשויים באופן מלאכותי. תוכלו להתאים אותם לעיצוב המועדף עליכם בין אם מדובר בעיצוב חדר או חלל פנימי כלשהו ובין אם מדובר בעיצוב הגינה.
  • עמידות לאורך זמן – יתרון נהדר נוסף שהוא שהצמחים עמידים לאורך שנים רבות קדימה. רק אם ייחשפו לחום כבד ושמש חזקה הם עשויים לאבד מעט מצבעם לאורך הזמן.
  • אין מזיקים – יתרון נוסף של צמחיה מלאכותית הוא שהיא לא מושכת מזיקים שונים כמו בצמחייה רגילה.

טיפים לתחזוקה שוטפת:

אין הרבה תחזוקה שוטפת לצמחייה מלאכותית אולם נוכל לתת לכם כמה טיפים איך בכל זאת לתחזק אותה בצורה נכונה. ראשית כדאי להעביר עליה ניגוב עם מטלית לחה פעם בחודש כפי שמנקים רהיטים אחרים בבית/במשרד מאבק מצטבר. במידה והצמחייה בחוץ יש להשקות עם הצינור כאמור עם מעט מים ללא הגזמה. לא כדאי להניח את הצמחייה המלאכותית ישירות על האדמה או ליד צמחיה רגילה כדי לא למשוך מזיקים וחרקים שונים אליה.

 

כתיבת תגובה

תפריט נגישות