יום נישואין או נישואים

רבים משתמשים במינוח יום נישואין שהוא לקוח מהשפה הארמית ואחרים במינוח יום נישואים שהותאם לשפה העברית. עם זאת האקדמיה ללשון עברית אישרה את השימוש בשני המונחים התקינים הללו.

אך הנושא החשוב ביותר הוא לא כיצד אומרים זאת, אלא כיצד חוגגים את יום הנישואין או את יום הנישואים. למצוא אהבה אמיתית זו משימה לא פשוטה ובטח ובטח לשמור עליה לאורך שנים רבות.

לאחר החתונה, זוגות רבים מחליטים לרכוש תוספת לטבעת הנישואין וזאת כדי שזו תהיה טבעת יפהפייה, בעלת ערך ושיהיו בה יהלומים או אבני חן.

חגיגה לכבוד יום הנישואין

לאחר כמה שנים של נישואין, כדי לשמר את האהבה, חושבים בדרך כלל בני הזוג על דרך מיוחדת לחגוג יחד יום חשוב זה. לחגיגה מתווספת חשיבה על מתנה מקורית המתאימה לאופייה של האישה ולטעמה בתכשיטים ולכן בני הזוג רוכשים תכשיט ייחודי של תכשיטי גלאור המציעים קשת רחבה מאד של אופציות, טבעת חצי נישואין, תליוני חותם, צמידים ועוד.

טבעת חצי נישואים מולבשת על אחת הטבעות הקיימות ויוצרת נראות חדשה לחלוטין בהשראת הטבעת הקיימת. אפשר לרכוש את החלק החדש המכיל יהלום אחד או כמה קוביות שבתוך כל אחת ממנה ממוקמים כמה יהלומים יפהפיים, גביעים ובהם כמה יהלומים, שילוב של צורות יפהפיות מוטבעות מזהב וביניהן יהלומים ועוד.

המבחר הוא גדול מאד והקו המנחה הוא אם הכלה אוהבת תכשיטים עדינים או מעט גדולים. בהתאם לכך בוחרים את החלק העליון החדש של הטבעת, כדי שהיא תרגיש בנוח ללכת עם טבעת שמחמיאה לה והיא גם פרופורציונלית לגודלן של האצבעות שלה.

מתנה מרשימה בהפתעה

במקרים רבים, הגבר מפתיע את האישה ורוכש עבורה בתכשיטי גלאור מתנה מדהימה המיוצרת מזהב צהוב או לבן בהתאם לזהב האהוב עליה. הבחירה האולטימטיבית היא טבעת חצי נישואין הכוללת יהלומים בכל היקפה או בחצי ממנה והיא נצמדת לטבעת הנישואים או לטבעת האירוסין.

החשיבה היא בשלב הראשון לרכוש טבעת קידושין ליום החופה ולאחר מכן מוסיפים לטבעת המקורית חלק נוסף שהוא מעוצב ומשובץ ביהלומים.

מתוך ההיצע הרב אפשר לבחור טבעת מעוצבת ויוצאת דופן הכוללת שורה ארוכה ודקה של יהלומים כמה שורות של יהלומים בכל החלק העליון של הטבעת שהן יוצרות יחד מלבן רוחבי ודומיננטי על כל המרחב. התוצאה היא טבעת עשירה ומאד יוקרתית כך שנהנים משני העולמות, גם מטבעת הנישואין של הליך הקידושין וגם מהתוספת המרשימה.

אופציה נוספת היא לשבץ שורה או יותר מכך של יהלומים בצבע שחור היוצרים רושם עז ובולט תמיד לעין, או לשלב אבני חן יפהפיות כמו טופז, אודם, ספיר או אחרות, בהתאם לטעמה האישי של הכלה.

תוספת מסוג זה אפשר להזמין ולשלב בטבעת המקורית כך שיראו את היופי של שתיהן יחד.

 

כתיבת תגובה

תפריט נגישות