טיפים לבחירת חדר בריחה לקבוצות גדולות

לפני כמה שנים הוא אולי נתפס בעינינו כעוד טרנד לוהט, אבל היום כבר אין ספק. אסקייפ רום כאן כדי להישאר, והקהל הנאמן ממשיך לרצות עוד ועוד. לנוכח היתרונות הרבים שלו הוא גם הפך ללהיט גדול בקרב קבוצות עובדים שיוצאות לימי גיבוש או חברים שמציינים יום הולדת, למשל. אם אתם עומדים לצאת לחוויה לראשונה בחייכם עם הקולגות מהמשרד, או אם אתם מארגנים אירוע חגיגי שכולל גם הרפתקה בחדר הבריחה, לפניכם שלושה טיפים שיעזרו לכם לעשות את זה נכון.

1 – דעו לאן אתם הולכים ועם מי

במקרים רבים, בוודאי כשהפעילות היא חלק מיום גיבוש או סדנת פיתוח, אנחנו צריכים להתמקד באיתור חדר בריחה לקבוצות גדולות. זוהי נקודה חשובה משום שישנם חדרים המתאימים לקבוצות קטנות יותר, שמונות 4 או 6 אנשים לכל היותר. החלופה הנוספת היא חלוקת הקבוצה לקבוצות קטנות יותר, אבל אם המטרה היא גיבוש של הצוות רצוי להימנע מהצעד הזה. בנוסף כדאי לברר מבעוד מועד מי מכיר את החוויה והתנסה בה ומי עדיין לא. זאת כדי להימנע ממצב שבו ייבחר חדר בדרגת קושי נמוכה מדי עבור המנוסים או בדרגת קושי גבוהה מדי עבור המתחילים.

 

2 – הלוקיישן האידאלי

נקודה נוספת למחשבה, בעיקר אם אתם יוצאים ליום פעילות עם הצוות, היא בחירת המיקום. אם המשרד שלכם ממוקם בתל אביב והעובדים גרים בקרבת מקום, אולי עדיף להימנע מנסיעה מפרכת עד חיפה או באר שבע. אם אתם מתכננים יום טיול ארוך שבו חדר הבריחה הוא אטרקציה אחת מני רבות אין כל בעיה, אבל אם המטרה היא להתמודד עם אתגר האסקייפ רום ולשלבו עם ארוחה טובה במסעדה, הישארו קרובים יותר. גם העובדים ישמחו אם תחסכו מהם את הנסיעה המפרכת.

 

3 – בחירת החדר עצמו

לאחר שהגדרתם כמה משתנים בסיסיים כמו דרגת קושי, גודל הקבוצה (והחדר) והמיקום האידאלי, הגיע הזמן לבחור את החדר הנכון עבורכם. מאחר וקיימים היום לא מעט חדרי בריחה שכל אחד מציע סיפור אחר והרפתקה ייחודית משלו, זו ההזדמנות שלכם לבחור חדר מרשים ומעוצב שיסקרן את המשתתפים. עם זאת, אל תשכחו לוודא מראש שמדובר בחדר שאיש מכם עדיין לא חווה. זאת כדי שכולם ייהנו באמת, וכדי שהמטרות שלכם יושגו על הצד הטוב ביותר. אם תעשו את זה נכון ותבחרו חדר שמתאים לכל רמות הקושי, במיקום אטרקטיבי ועם סיפור מצוין, ההצלחה כמעט מובטחת.

כתיבת תגובה

תפריט נגישות